Transem po terenie czyli objazd trasy rajdu na orientację
Dosiadając poskładanego fulla© t0mas82
Pozdrawiam wszystkich przeglądających!
Dosiadając poskładanego fulla© t0mas82
No planujemy jechać w góry do Wisły, jedziesz?
Krzychu22 14:28 środa, 15 maja 2013
Krzychu22 Może być i sobota rano ;) Zdradzisz jaka trasę zaplanowaleś?
t0mas82 05:50 środa, 15 maja 2013
Alberty 2.25 zakupiłem w biketires.pl
I jak to ta dobra cena na Alberta
Krzychu22 23:50 wtorek, 14 maja 2013
Sobota pierwsze testy, rano czy wieczorem?
Krzychu22 21:04 wtorek, 14 maja 2013
k4r3l, speed565 Jak napisał krzychu22 będzie za wysoko to można skrócić Revel-a, liczyłem się z taką opcją przy zakupie. Szkoda, że nie ma U-Turna, ale ciężko było dostać w wersji Tapered, a ten się akurat trafił zupełnie nowy z demontażu Reign-a.
t0mas82 19:27 wtorek, 14 maja 2013
PS. NN 2.25 bardzo dobre oponki, zdarłem komplecik i byłem zadowolony.
andi333 Może nie strzeli :) Kolanami nie bije w kierownicę, pozycja jest naprawdę wygodna. Dziwnie wyglądam na nim - to nie konkurs mody, ma pozwalać wygodnie się poruszać po terenie :P
krzychu22 Jak opony dojdą to w sobotę pierwsze testy. Na NN 2.25 jeździłem to tym razem zakupiłem Alberty ze stajni Schwalbe w dobrej cenie.
Faktycznie w damperze z tyłu za mało wiatru było przy robieniu zdjęcia, później dopompowałem. Jak słusznie zauważyliście przód ma ok. 20% SAG więc mało. Przyznaje się bez bicia, że nie bawiłem się w dostrajanie bo nie było czasu przed wyjazdem...
Ja się nie denerwuje tylko wiem jak to wygląda z strony użytkowania.
Krzychu22 12:00 wtorek, 14 maja 2013
speed565 Potwierdzam na tyle za mało powietrza i przysiadł, na przodzie za dużo. Wiem jak się wtedy jeździ jak mi powietrzu uciekało z dampera sterowność super i na zjazdach bajka ale nie wygonie do lasu. Maestro ma taka przypadło że na podjazdach delikatnie się podnosi i kąt główki się zmienia.
W obronie Tomka, sam jeszcze nie wiem czy nie obniżyć revela, pojeździ posprawdza i zrobi jak będzie mu wygodnie.
Co do ustawienie zawiechy. Dopiero po roku i serwisie dampera idealnie ustawiłem sobie zawieszenie.
Krzychu za bardzo się denerwujesz widzę :P już nic nie piszę bo jeszcze na zawał zejdziesz,jak dla Mnie dziwnie Tomek wygląda i tyle :D
andi333 09:55 wtorek, 14 maja 2013
Krzychu22 tu nie chodzi o sam fakt fulla. Bardziej o to, ze do ramy o skoku 125mm włożono widelec 150mm.
speed565 08:24 wtorek, 14 maja 2013
Nie wiem w jakich okolicznościach było robione zdjęcie (spokojna jazda czy jakieś zabawy). Widać na nim, że kąt główki jest płaski i z przodu jest mały sag. Tył z kolei nieco przysiadł. Na podjazdach może mieć tendencję do podrzucania przodu.
Niner może mieć mniej skoku, bo wielkość koła załatwia przyczepność i małe nierówności.
Opony to polecam NN 2.25.
Kurde fulle to nie kobyły do jazdy po asfalcie czy leśnych ścieżkach. Każdy full jest krótszy. Mój też wygląda jakby po młodszym bracie ale dzięki temu mogę więcej. No chyba że fulle pod XC 100 skoku to geo mogą mieć XC. Inne kąty długości baza kół to jest najlepsze w full suspension, zwinność zwrotność, skoczność, a do tego potulność jak baranek. A nejnery maja mało skoku choć ostatnio pojawił się 170 ale to rozwojowe.
Krzychu22 19:50 poniedziałek, 13 maja 2013
Tak sobie myślę czy nie powinieneś w fulla 29 zainwestować ?
andi333 19:50 poniedziałek, 13 maja 2013
Jakiś taki nie za mały ? w górach to go rozwalisz jak na prostym haki krzywisz :P
andi333 19:41 poniedziałek, 13 maja 2013
A wyjazd to z facebooka. Jak nie wypali w grupie to ja i Krzychu jedziemy, może jeszcze dwóch naszych kumpli. Trasa praktycznie ustalona.
Krzychu22 15:27 poniedziałek, 13 maja 2013
Na schwalbe to nie znam żadnego sklepu,(dziś coś poszukam na necie i podeśle na PW) na allegro są starsze modele nie wiem jak te nowe możesz po testować, tylko już inna cena. Albo jakieś maxissy zakupić, jakieś miniony, ardeny, chwalą je tylko że tu masa większa. Dla mnie optymalny jest albert. W lesie i po górach spoko a na asfaltach nie lecą jak szalone. No i masa w miarę atrakcyjna.
Krzychu22 15:25 poniedziałek, 13 maja 2013
k4r3l Skok to nie problem, bardziej liczy się technika i dobre zawieszenie na tyle, pomijam już dobre opony. Jeszcze dobrze przełożenia i można targać podjazdy. Może się wydawać że przód wysoko itp. ale na HT to nosem można szorować po ziemi i jak tył uskoczy koniec jazdy.
Wygląda zacnie, tylko jak podjeżdżać z takim skokiem?:)
k4r3l 13:40 poniedziałek, 13 maja 2013
Krzychu22 Prognozy pogody na razie nie zachęcają, ale pewnie się jeszcze wszystko może zmienić... w planach w sobotę mieliśmy ustalić lokalizację PK na rajd 26.05.2013.
t0mas82 13:05 poniedziałek, 13 maja 2013
Przede wszystkim sprzęt muszę przygotować: laczki kupić (masz jakiś sprawdzony sklep czy szukać na allegro) i hak naprostować. To jakiś wspólny wypad z emtb.pl?
Góry GÓRY góry 18 sobota, pogoda ma być trasa optymalna, prawdopodobnie większa grupa, jedziecie?
Krzychu22 12:41 poniedziałek, 13 maja 2013
gizmo201 Fajnie, fajnie... już pierwsze błotko zaliczone i pierwszy hak zgięty :)
t0mas82 12:04 poniedziałek, 13 maja 2013
krzychu22 Muszę się za laczkami rozejrzeć bo te, które założone mam to tragedia w terenie. Czyli +1 na Alberta.
Odnośnie haka, cóż naprostuje się ośką albo całym kołem :D Nie napisałem bo trudno to opisać trzeba wsiąść i się przejechać...
limit Rower płynie po dziurach, które normalnie na hard-tailu poczuło by się na zadku. Pozycja jak na chopperku, wygodna i nie taka jak w scigancie XC. Szeroki chwyt., 150 skoku z przodu powoduje, że prowadzi się go pewnie. Jeszcze pozostaje kwestia dostrojenia ciśnienia i innych ustawień. Triggery SRAM-owskie świetne, sztywna oś i system QR15 - skończyły się wieczne zabawy z ustawianiem zacisku po wyjęciu koła...
Ogólnie to bardzo mi się podobało, pomimo niesprzyjającej aury :) Napiszę coś więcej jak Trance pojedzie w góry....
No właśnie! Jak wrażenia z jazdy?
limit 09:00 poniedziałek, 13 maja 2013
Co za człowiek pierwsza jazda i już popsuł, nic nie napisałeś o wrażeniach z jazdy. P.S. tylko Albert.
Krzychu22 08:49 poniedziałek, 13 maja 2013
Fajnie się prezentuje nowa maszyna
gizmo201 08:34 poniedziałek, 13 maja 2013