Wtorek, 25 czerwca 2013 · Komentarze(2)
Do pracy: 43.37km TIME: 1:35:47
Pobudka 4:30. Zbieram się do pracy, szykuje jedzonko. Monika jeszcze sobie smacznie śpi.
W końcu budzę Monikę. Żegnam się , drzwi zostają zahaczykowane i wychodzę. Na dworze pochmurno i mży. Temp. 18C, asfalty mokre. Ruszam 5:45 mocnym tempem. Na plecak zakładam kamizelkę aby być bardziej widocznym. Trasa standardowa bez ekscesów, w Sosnowcu omijam czerwone światła pod wiaduktem. Szopienice i terenowy odcinek pokonany na wysokiej kadencji. Na wyjeździe na Obrońców Westerplatte wymiania pozdrowień z Noibastą, w ostatnim momencie mnie ustrzelił :) Dalej przez Zawodzie na D3S,Brynów, Ochojec i do pracy w Piotrowicach.
Po pracy ruszam do domku. Monika pracuje dziś do wieczora więc jadę całość trasy solo. Pogoda stabilna, nie pada ale pochmurno. Wiatry korzystne bo jedzie się bardzo lekko, co ma przełożenie na rozwijane prędkości. Trasa prawie standardowa z ominięciem Centrum Sosnowca oraz z wykorzystaniem skrótu Marcina:). Po drodze zakupy w Lidlu w Dąbrowowie.