Czwartek, 13 czerwca 2013 · Komentarze(2)
Do pracy: DST: 43.734km MXS: 51.2km/h AVS:27.1km/h TIME: 1:36:52.
Pobudka 4:30. Monika jeszcze sobie śpi i za żadne skarby nie chce wstać :) Szykuje co mam przyszykować, śniadanko i czas już niestety ruszać. Żegnam się, drzwi zostają zahaczykowane. Na dole smarowanie napędów w moim Kross-ie i Meridce Moniki. Można ruszać. Jest 5:43, pogoda od rana super, słonko już ładnie świeci. Na Tworzniu termometr pokazuje +21C. Jadę standardową trasą, jedzie się naprawdę dobrze. Na stawikach reguluję zacisk i odległość nieruchomego klocka w mechanikach, gdyż zdarzało się mu coś często wypadać. Wolałbym jednak mieć skuteczny hamulec. Dziś bez ekscesów ze strony kierowców. Ot, taki spokojny przejazd do pracy.
Po pracy ruszam po Monikę na Murckowską. Lecz najpierw odebrać zamówienie dla Rowerowej Norki. Jadę lasami na Ochojcu, wszystko ładnie przeschło. Z Murckowskiej już wspólnie pedalimy do domku. Ciepło daje się trochę we znaki. W Lidlu zakupy, ostatni odcinek drogi na rezerwie wolnym tempem, gdyż coś mnie zmuliło strasznie.