Środa, 12 czerwca 2013 · Komentarze(0)
Pobudka 4:40, standard poranny. Monika pakuje przesyłki dla klientów Rowerowej Norki i jedzie na późniejszą godzinę. Żegnam się i wychodzę, przed wyjazdem jeszcze smaruje napęd i golenie widła, reguluje hamulce, podciągam linki bo klocki po ostatnich jazdach się wytarły i ich skuteczność drastycznie zmalała. Ruszam w końcu o 5:43. Na dworze ciepło +14C i wreszcie nie pada. Jadę standardową trasą, już na Tworzniu spotykam pierwszego idiotę wyprzedzającego mnie na gazetę. Dalej bez ekscesów. W Sosnowcu wychodzi słonko. Zapowiada się ładny dzień.
Po pracy smaruje napęd i ruszam w drogę powrotną. Na Ochojcu zamykają mi szlabany, uderzam do pobliskiego sklepiku po jakieś owoce aby coś przekąsić w międzyczasie, bo doskwierają braki paliwa :) Monika puszcza mi SMS, że jest już koło Makro w Sosnowcu. Dalej ruszam na D3S, tam chwila postoju. Na deser soczyste truskawy. Następnie standardową trasą powrotną w wersji przez Środulę Północną i Auchan. W Lidlu w Dąbrowie robię zakupy. Po remoncie, który zakończył się niedawno. zrobili tam całkiem fajne stojaki na rowerki (nie jak poprzednio wyrwikółka) do których bez gimnastyki idzie przypiąć ramę roweru. W środku nowo oddana piekarnia. Ładuje plecak do pełna i wieszam na nim reklamówki. Mocno dociążony ruszam w kierunku domku, gdzie czeka na mnie Monika.