Wtorek, 4 czerwca 2013 · Komentarze(0)
Kategoria 50-100km, KMC-2013-1
Do pracy: DST: 43.793km MXS: 43.7km/h AVS: 22.0km/h TIME: 1:59:47
Monika budzi mnie o 4:30. Negocjuję jeszcze 5min drzemki i wstaje ;) Pogoda lepsza niż wczoraj, asfalty mokre ale nie pada, temp 16C. Szybkie pakowanie i szykowanie jedzonka. Udaje się wyjechać o 5:32. Wczorajszy szlif blatu niewiele pomógł, z racji późnej godziny nie testowałem jak to działa więc test był podczas dojazdu. Kulam się delikutaśnie do pracy. Trasa standardowa bez ekscesów oprócz raz po raz słyszalnych wystrzałów spod korby i utraty sprzęgu :(. Części zamienne zamówione... Obecny napęd na 2 łańcuchach przejechał trochę ponad 5k km.
Powrót z pracy przez Brynów, Murckwską i dalej wzdłuż DK86 na Carrefour i Castoramę. Tam małe zakupy. Następnie prawie standardowo przez Szopienice, Borki, ominięcie Centrum Sosnowca poprzez Środulę Północną. Jadę na tyle na ile pozwala zajechany napęd czyli miejscami bardzo powoli. Podróż do domku strasznie się dłuży...