Środa, 8 maja 2013 · Komentarze(4)
Rano pobudka 4:55 - ciężko jest się zebrać. Po skromnym śniadanko gotowi wychodzimy z Moniką z domku ok 5:30. NA dworze ciepło, +15C. Ja się jeszcze guzdrzę więc Monika rusza naprzód sama. Doganiam pędzącą Monikę dopiero na "autostradzie" na Tworzeń. Dalej już standardowo. Dziś bez ekscesów ze strony kierowców. Na Murckowskiej punkt 7:00 dalej ruszam przez D3S do pracy na Piotrowice.
Fotograficznie zdjęcia z wczorajszej I Katowickiej Giełdy Rowerowej, która miała miejsce na scenie Gugalander
Monika dosiada rower transportowy © t0mas82

Jazda na transportowcu o smakowitej nazwie czekolada sprawia dużo frajdy © t0mas82

Rowery na giełdzie © t0mas82

Monika z racji wczorajszego wcześniejszego wyjścia kończy dziś pracę później o 17:00. Po pracy ruszam na Murckowską odebrać pilną przesyłkę do nadania. Ciągle straszy burzą, chmurzy się i robi ciemno. Po drodze postój pod sklepikiem w celu przegryzienia kilku owoców. Na Murckowskiej jestem o 16:15. Odbieram co mam odebrać, zwiększam przestrzeń bagażową w plecaku. Jeszcze tylko buziak na drogę i ruszam w kierunku Reala w Dąbrowie Górniczej. Droga bez niespodzianek ze strony kierowców. Miejscami delikatnie coś kropi z góry. W Realu robię zakupy na jutro i kupuje nieco spóźniony prezent imieninowy :) Dalej standardowo do domku, gdzie niewiele wcześniej dociera Monika. A do kolacji raczymy się pysznym winkiem...

Piootrj 800zł do negocjacji za ostre na ramie Bianchi, na mnie ciut za małe było ;-)

t0mas82 09:53 środa, 8 maja 2013

A jakie były ceny ostrych, pamiętacie ?

piootrj 09:48 środa, 8 maja 2013

Fajne, fajne... Te ostre mnie zaciekawiło ;-) Miało platformy więc pewniej noga siedziała niż jak dosiadałem maszyny Ola
Cóż zobaczymy w przyszłym miesiącu jak będzie ....

t0mas82 09:21 środa, 8 maja 2013

Fajne bryczki były na giełdzie, a transportowiec, wielki, ogromny, dostojny, ciężki (ponad 20 kg) :-) myślałam na początku, że się zabiję. Później sunął jak Titanic :-)
Myślę, że Giełda się rozkręci i z miesiąca na miesiąc będzie coraz więcej wystawców i kupujących :)

kosma100 08:26 środa, 8 maja 2013
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa chorz