Ostatni raz na rowerze w 2012 - dokrętka do 17k km w sezonie

Poniedziałek, 31 grudnia 2012 · Komentarze(8)
Chociaż cyferki nie są ważne, ale z drugiej strony być tak blisko osiągnięcia kolejnego przejechanego tysiąca i nie dokręcić tych kilkunastu km w tym sezonie byłoby grzechem :) Wczoraj się nie udało, nie chciałem na siłę wydłużać trasy, ale przecież dzisiaj też jest dzień i okazja by się ruszyć. Wyjeżdżam chwilę po 11:00. Świeci słonko i jest w miarę ciepło. Ruszam w kierunku Niegowonic i tamtejszej skałki - pierwszego charakterystycznego punktu mówiącego, że znajdujemy się na Jurze. Trochę kręcenia i jeden podjazd, który dziś z lenistwa pokonuje w siodle z zapiętym z przodu blatem. Pamiętam jak kiedyś ktoś w zamierzchłych czasach mnie nim straszył podczas wycieczki na Ogrodzieniec :) Na miejscu krótka sesja foto i z powrotem do domku.
Niegowonicka skałka © t0mas82

limit, Aniuta Dzięki. W tym sezonie fajnie byłoby pokręcić się więcej po terenach bo strasznie zramolałem hihi :-)

t0mas82 21:21 środa, 2 stycznia 2013

Tomek: Gratulacje. Pewnie gdyby nie tegoroczna kontuzja to byś 20k km miał na liczniku.
andi333: Błąd w myśleniu :-) Nawet po bułki można jechać 15 km :-p

limit 18:28 poniedziałek, 31 grudnia 2012

kosma100 Dziękuje :) Myślę, że w znacznej części. Oby w przyszłym roku przejechać wspólnie nie mniej niż w tym i przeżyć równie pasjonującą wakacyjną wyprawę :*
andi333 Jak Bóg da i partia pozwoli to będzie 20k km :-)
krzychu22 Przez Bukowno to trochę za krótko, czemu iść na łatwiznę :)
Pozdrawiam wszystkich!

t0mas82 18:18 poniedziałek, 31 grudnia 2012

Przez Bukowno Mi nie po drodze :D

andi333 15:58 poniedziałek, 31 grudnia 2012

Andi to do praczy możesz jeździć przez Bukowno co będziesz meble przewoził.

Krzychu22 14:32 poniedziałek, 31 grudnia 2012

Jak sobie znajdę pracę 50km od domu też tyle nakręcę :P W przyszłym roku 20.000 wpadnie spokojnie.

andi333 12:58 poniedziałek, 31 grudnia 2012

Gratuluję wykręconych 17.000 km :-) i to częściowo wspólnie :*
Strach się bać ile będzie nakręconych kilometrów w przyszłym roku ;-)

kosma100 11:34 poniedziałek, 31 grudnia 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zawsz