Od Moniki do pracy + powrót (Łosień - Katowice Piotrowice - Łosień)

Piątek, 9 listopada 2012 · Komentarze(0)
Do pracy: 43.42km/h TIME: 1:48:40 AVG: 23.97km/h MAX: 37.33km/h

Pobudka 4:15, szykuję śniadanie i jedzonko do pracy podczas, gdy Monika korzysta z ostatnich chwil drzemki. Wyruszamy o 5:42, +7C - warunki podobne do wczorajszych. Trasa standardowa. Na Tworzniu o 6:02. Na Środuli jakiś samochód przy wyprzedzaniu mnie na gazetę OMC nie pakuje się w bok drugiego na sąsiednim pasie. W centrum Sosnowca udaje się załapać na "zieloną falę". Na Murckowskiej o 7:04, żegnam się i ruszam solo przez D3S, Ochojec na Piotrowice.

Po pracy jadę po Monikę na Murckowską i ruszamy wspólnie najkrótszą drogą do domku zahaczając o Lidla w Dąbrowie Górniczej i robiąc większe zakupy. W okolicach Kasprzaka zaliczam też pierwszą glebę na rowerze po tej fatalnej w skutkach, gdzie łamię rękę. Na szczęście kończy się na kilku siniakach i lekko obitym kolanku. Straty w sprzęcie to licznik, dostaję od Moniki całkiem sprawny licznik Kellys-a - dziękuje :* W domku jesteśmy ok. 19:00.