Od Moniki do pracy + powrót (Łosień - Katowice Piotrowice - Łosień)

Poniedziałek, 8 października 2012 · Komentarze(4)
Do pracy: DST: 43.68km TIME: 1:44:45 AVG: 25.02km/h MAX: 39.33km/h.
Rano pobudka 4:30. Szykuje śniadanko i pakuję jedzonko do pracy, które zostało z wczorajszej pysznej kolacji przygotowanej przez Monikę - dziękuje :*. Mam ochotę na coś dobrego, więc na szybko smażę i przygotowuje naleśniki z dżemem :) Część odkładam dla Moniki, żegnam się i ruszam solo do pracy. Jest 5:45, na dworze +7C, ulice mokre. Jadę w długiej bluzie i rękawiczkach. Po sobotnim serwisie nie wyregulowałem zacisku i jadę z włączonym spowalniaczem w postaci ocierającej tarczy, a może to też wina pogody? Trasa standardowa bez żadnych niespodzianek i zdarzeń z kierowcami. W Szopienicach zdarli część nawierzchni na drodze, o dziwo droga przez to stała się mniej dziurawa :) Na Murckowskiej jestem o 7:02, następnie przez lasy w Ochojcu na Piotrowice.

Po pracy postanawiam ruszyć z Krzychem przez centrum Katowic. Jedziemy standardowo przez Brynów i Mikołowską do Placu Wolności, gdzie się żegnamy.
Spodek w Katowicach © t0mas82

Dalej ruszam solo ścieżką rowerową wzdłuż DK86 do przejścia podziemnego z graffiti. Dalej koło UE w Katowicach na Zawodzie, Szopienice, Stawiki do centrum Sosnowca, gdzie jadę Sienkiewicza w kierunku Ronda Ludwik i na Dańdówkę. Stamtąd prosto na umówioną wizytę u dentysty i na chwilę do domu. Następnie ścieżką rowerową pod hale Expo, na Real w Dąbrowie Górniczej, Tworzeń. W Łośniu jestem o 19:40, gdzie Monika czeka już z pyszną kolacją :)