Sobotnio zakupowo, poserwisowo

Sobota, 6 października 2012 · Komentarze(0)
Kategoria <50km, KMC-Z9000-2
Wczesnym popołudniem biorę się za serwis bike-a, bo ostatnio po jednej z kąpieli piaskowo-deszczowej dziwne dźwięki wydobywają się podczas kręcenia. Mam wrażenie, że to bębenek się odkręcił. Rozkontrowuję więc piastę i zaglądam do środka. Okazuje się, że to nie jest przyczyna. Dla pewności dociągam trochę śrubę mocującą. Przy okazji zmieniam łańcuch i czyszczę kasetę. Monika w tym czasie robi porządki w garderobie zwiększając jej powierzchnia użytkową i wyposażając szafę o nowe półeczki. Na grzebaniu przy rowerze schodzi mi do 17:00. Podpinam przyczepkę, montuję sakwy i wyruszam na zakupy. W rowerze dalej coś strzela - to jednak chyba support do którego nie zajrzałem z lenistwa :). Najpierw Auchan w Sosnowcu. Załatwienie sprawunków trochę czasu trwa, kolejki przy kasach powodują, że jeszcze więcej niż mogłoby się wydawać. Z prawie pełnymi sakwami po szybkim schrupaniu owoców i czekolady ruszam w kierunku Lidla.
Auchan Sosnowiec © t0mas82

W przejściu podziemnym w okolicy Reala w Dąbrowie Górniczej walczę z tym ładunkiem, najpierw sprowadzenie, później wtarganie na górę szynami dla wózków. W Lidlu jeszcze tylko kilka drobnych rzeczy i jadę w końcu do domku. Jest już późno. W Łośniu jestem po 21:00, gdzie Monika czeka na mnie z pyszną kolacją - dziękuje :*