Od Moniki do pracy + powrót (Łosień - Katowice Piotrowice - Łosień)

Piątek, 5 października 2012 · Komentarze(0)
DST: 43.82km TIME: 1:34:58 AVG:27.68km/h MAX: 41.42km/h.
Wstaję rano o 4:30, szykuje jedzenie do pracy w tym na obiadek pyszny bigos, który został z wczorajszej kolacji. Na śniadanie smażę i przygotowuję klasyczne zawijane naleśniki z dżemem. Zostawiam też sporą porcję dla Moniki, która smacznie sobie śpi :) Poranne czynności zajmują mi czas do 5:50. Żegnam się i wychodzę. Na dworze +8C. Postanawiam jechać w krótkim rękawie i w samej koszulce, gdyż jadąc mocnym tempem strasznie bym się zagotował w kurtce wiatrówce. Trasa standardowa, na Tworzniu 6:07, na Murckowskiej o 6:58. Następnie przez 3stawy, lasy w Ochojcu na Piotrowice, gdzie omijam szlabany przejazdem niestrzeżonym.

Po pracy ruszamy z Krzychem w drogę powrotną. Standardowo żegnamy się przy ul. Szenwalda życząc sobie miłego weekendu. Ruszam standardową trasą, omijam centrum Sosnowca jadąc przez Kilińskiego i Grota Roweckiego na Pogoń i hutę Buczka. Dalej pod Plejadę i przecinając Środulę docieram pod Auchan. Tam robię drobne zakupy, które zajmują sporo czasu ze względu na kolejki przy kasach. Ruszam gdy zaczyna robić się ciemno. Po drodze wykonuję zdjęcie zachodzącego słońca w okolicach Mydlic.
Zachodzące słońce © t0mas82

Następnie już tradycyjnie przez halę Expo na Real w Dąbrowie Górniczej, Tworzeń. W Łośniu jestem około 19:00.