Od Moniki do pracy + nietypowy powrót (Łosień - Katowice Piotrowice - Będzin -> Ząbkowice -> Łosień)

Wtorek, 28 sierpnia 2012 · Komentarze(5)
DST: 43.63km TIME: 1:31:38 AVG: 28.56km/h MAX: 44.57km/h.
Rano zimno - tylko 8stopni. Późna pobudka, zbieranie w biegu i jazda niestety solo. Dzięki Monice, która pakuje mi jedzonko, szykuje śniadanie udaje się dojechać na czas :*

A tymczasem już wkrótce
BS ORIENT © t0mas82

Szczegóły na blogu >> Moniki <<

Po pracy jadę po Monikę. Przez 3 stawy można w końcu normalnie przejechać, trwają ostatnie prace porządkowe po odbywającej się w weekend imprezie.
3 stawy otwarte dla ruchu © t0mas82

Wspólnie jedziemy na Będzin przez Czeladź. Po drodze fajne graffiti na murach ogrodzenia niestety nie zrobiłem zdjęcia. Jedziemy na na zamek w Będzinie na spotkanie towarzysko-biznesowe w ramach prezentacji nowego asortymentu Rowerowej norki z Edytą oraz Olą poznaną już wcześniej na jednej z wycieczek organizowanych w ramach wątku sosnowieckiego z FR.ORG - jaki ten świat mały ;)
Zamek w Będzinie © t0mas82

Focimy :) © t0mas82

Koleżanki uderzają w kierunku Pyrzowic, a ja z Moniką przez Zieloną, Pogorie i Ząbkowice do domku.
Pozdrawiam wszystkich czytających!

edytek Dziękuję. Miło słyszeć, że trójeczka mi pasuje i nie wyglądam jak człowiek u schyłku życia :) Fajnie było się również z Wami spotkać. Szkoda jedynie, że tak krótko. Pozdrawiam!
andi333 Nie jest tak źle, to chyba przejściowy kryzys wieku średniego ;-)

t0mas82 07:33 czwartek, 30 sierpnia 2012

Tomek miło było spotkać trzydziestolatka w realu, całkiem do twarzy Ci z tą trójeczką( nie obawiaj się;)

edytek 12:25 środa, 29 sierpnia 2012

Bozie to jak będziesz w moim wieku to w ogóle nie wstaniesz :P

andi333 18:42 wtorek, 28 sierpnia 2012

Kiedyś było inaczej ;-) 30 lat stuknęło to już człowiek mniej gibki we wstawaniu :)

t0mas82 09:05 wtorek, 28 sierpnia 2012

Dzisiaj zbierałeś się prawie tak jak ja codziennie, więc Ci zrobiłam śniadanko, inaczej nie zdążyłbyś do pracy :-)
Ech... starość, nie radość ;-)

kosma100 08:51 wtorek, 28 sierpnia 2012
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oduma