Od Moniki do pracy + niestandardowy powrót (Łosień - Katowice Piotrowice - Siemianowice - Czeladź - Będzin - Zielona - Łosień)

Środa, 29 sierpnia 2012 · Komentarze(5)
Przejazd do pracy: DST: 43.67km TIME: 1:38:38 AVG: 26.56km/h MAX: 42.16km/h.
Ciężki poranek, znów ciężko się zebrać po pierwszym budziku. Wstajemy ciut późno, wymieniamy się wraz z Moniką porannymi obowiązkami, tak aby przyśpieszyć czynności startowe. Ostatecznie udaje się wyjechać o 5:45 co zapowiada znów gonitwę do pracy.
Poranna gonitwa do pracy © t0mas82

Rano trochę cieplej niż wczoraj 12stopni i ciut szarawo. Włączam lampkę z tyłu aby być widocznym, choć Monika twierdzi, że i tak mnie prawie nie widać - następnym razem założę kamizelkę. Trasa standardowa. Po drodze dodatkowe zakupy na śniadanko do pracy dla Moniki w SPARze na Zawodziu :) Na Murckowskiej jesteśmy chwilę po 7:00. Żegnamy się i ruszam mocnym tempem przez 3stawy do siebie do pracy, gdzie z racji zamkniętych szlabanów ruszam przez niestrzeżony przejazd :-)
Po pracy jadę po Monikę na Murckowską. Po drodze odbieram przesyłkę dla Rowerowej norki. Wspólnie z Moniką ruszamy dostarczyć zamówienie osobiście do Siemianowic przy okazji robiąc sobie fajną wycieczkę. Załatwiamy sprawę błyskawicznie i ruszamy na tamtejsze pole golfowe.
Pole golfowe w Siemianowicach Śl. © t0mas82

Nie udaje mi się znaleźć zabłąkanej piłki Tigera Woodsa ale wykonuję kilka zdjęć tego miejsca. Następnie na okoliczny cmentarz żołnierzy niemieckich.
Cmentarz żołnierzy niemieckich w Siemianowicach © t0mas82

Z Siemianowic na Czeladź i Będzin.
Graffiti w okolicach M1 w Czeladzi © t0mas82

Z Będzina na Zieloną ścieżką wzdłuż Przemszy.
Będzin - ścieżka wzdłuż Przemszy © t0mas82

Przemsza i rura © t0mas82

Darujemy sobie objazd Pogorii i ruszamy prosto na Broadway, Tworzeń i ostatecznie Łosień.

Pozdrawiam wszystkich czytających!

Krzychu22 Zjazd Siemianowicki pokonałem w całości. Z tym, że na dole już bez części kasku i z rowerem 10m z tyłu sprawdziłem, że przy 55km/h i przelocie przez kierownice SPD się wypinają bez problemów :) Przy jednym z powrotów z masy pokazywałem, gdzie to dokładnie było ale próby zjazdu się nikt nie podjął.

t0mas82 07:25 czwartek, 30 sierpnia 2012

Tomek byleś się pochwalić Monice z czego "prawie" zjechałeś?

Krzychu22 07:12 czwartek, 30 sierpnia 2012

Aniuta Ano nie mów, że tylko do pracy. Pokręciliśmy się z Moniką po Polsce i przygranicznych miasteczkach w Niemczech podczas urlopu :) No cóż pracować trzeba aby zarobić na zakupy oraz na inne przyjemności stąd dojazdy do pracy są nieuniknione. A i tak sobie urozmaicamy powroty :) Jaworzno i okoliczne tereny mam zjeżdżone, a od Siemianowic w stronę Zabrza praktycznie wcale dlatego jak już mam się gdzieś wybrać to w tamte rejony.

t0mas82 21:05 środa, 29 sierpnia 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mawio