Nocną porą do Dąbrowy Górniczej

Niedziela, 26 sierpnia 2012 · Komentarze(5)
W dniu dzisiejszym chcąc nie chcąc awansowałem do kat. M3 przy ewentualnych startach :) Całe przedpołudnie i wczesne popołudnie mija na generalnym sprzątaniu domu i szykowaniu się na wizytę. Po "inspekcji" moich rodziców oraz posiedzeniu przy kawie i ciastku możemy wreszcie odetchnąć z ulgą - inspekcja nie znalazła żadnych uchybień :) Prezentujemy jeszcze zdjęcia z wyprawy i tak mija szybko czas. Żegnamy moich rodziców, którzy wracają do siebie. Na obiado-kolację pyszne krokieciki i później wspólnie z Moniką jedziemy do Dąbrowy Górniczej w okolice Reala załatwić m.in sprawy biznesowe i spotkać się choć na chwilę z Ewą. Wieczór nieco chłodny, wracając czuję jak tracę siły - starość nie radość. W domu okazuje się, że to chyba jakieś początki przeziębienia.
Musta bacznie się przygląda © t0mas82

Pozdrawiam wszystkich czytających!

Ewcia0706 Jak to mówią podobno życie rozpoczyna się po 30-stce :) Może coś w tym jest.
limit Podniosłeś mnie na duchu :) Oby nie rozsypać się za wcześnie i trochę jeszcze zjeździć rowerem ciekawych miejsc.
Dziękuję wszystkim za życzenia.

t0mas82 07:50 czwartek, 30 sierpnia 2012

OŻ Ty!!!....nie przyznales sie..;P dobrze, ze chociaz troche moglam sie "poprzytulac" i przemycic buziaka wczoraj,choc Kosmacz patrzyl z dezaprobata...:) wszystkiego naj!! jak dojdziesz do M5 to sie poscigamy...:):)

ewcia0706 15:19 poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Nie bój, nie bój. Podciągniesz pod 4 na początku i dalej będziesz miał tak samo zryte we łbie jak przy "trójce" ;-) To tylko liczby. Po 18 i tak się już człowiek nie starzeje. Tylko rozsypuje.

limit 09:46 poniedziałek, 27 sierpnia 2012

to co Sto lat Tomaszku.

accjacek 09:23 poniedziałek, 27 sierpnia 2012

3 z przodu to już nie przelewki!
Chyba Cię przestraszyła ta trójka, bo od razu opadłeś z sił ;-)
Wszystkiego Najlepszego!

kosma100 08:29 poniedziałek, 27 sierpnia 2012
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zycie