Dom-praca-dom (Sosnowiec - Katowice Piotrowice-Sosnowiec)

Środa, 25 kwietnia 2012 · Komentarze(7)
Kategoria KMC-Z9000-2, Praca
Przejazd do pracy: DST: 23.88km TIME: 1:00:06 AVG: 23.85km/h MAX: 46.51km/h.
Dzisiaj nie śpieszy mi się zbytnio, wyjeżdżam 6:20 więc czasu na dojazd sporo. Ulice trochę przeschły, pogoda taka jakaś nijaka. Wzmagają się też mocne wiatry, miejscami ciężko się kręci. Robię po drodze kilka zdjęć z trasy dojazdu:
Sosnowiec Niwka - Kościół © t0mas82

W Mysłowicach wychodzi słoneczko i robi się cieplej :)
Mysłowice: Słoneczko na ulicy Mikołowskiej © t0mas82

Katowice Giszowiec: osiedle przy ulicy Mysłowickiej © t0mas82

Droga powrotna dobrym tempem aby zdążyć na 17:00 na umówioną wizytę lekarską. Po drodze na Jankego 2 kandydatów do karnego, w tym jeden za kółkiem. Nie ma dziś czasu na zabawy więc jadę dalej. Na Niwce na długiej prostej zaś tzw. wmordewindy ale cisnę ile fabryka dała a licznik nie schodzi poniżej 29 :) W domu ostatecznie jestem chwilę po 16:30.

Z rana jak dla mnie było za zimno wczoraj, nie mam tak dużej tolerancji na niższe temperatury :)

t0mas82 06:18 czwartek, 26 kwietnia 2012

Powrót dzisiaj realizowałem na letniaka. Rano faktycznie zimnawo, ale po południu bajka :)

t0mas82 20:14 środa, 25 kwietnia 2012

W dodatku jakiś zimny ten wiatr, zawsze myślałem że wiatr wiejący z południa czy południowego-zachodu jest cieplejszy ale chyba nie :/

Dynio 14:27 środa, 25 kwietnia 2012

Pogoda trochę dziwnie, niby słonecznie, ale wiatr daje się we znaki

amiga 08:13 środa, 25 kwietnia 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa negoo