Zupełnie nierowerowo z rowerowymi akcentami #1

Wtorek, 14 lutego 2012 · Komentarze(14)
Kategoria bieganie
Jako, że za oknem pogoda niezbyt sprzyja dojazdom do roboty (ślisko i zimno) postanowiłem spróbować czegoś nowego. Jakiś czas temu Damian (Doms) wspomniał coś o zimowym bieganiu. Co prawda biegi to uprawiam już od jakiegoś czasu dość często ale zazwyczaj są to sprinty do autobusów w obuwiu, które niezbyt się do tego nadaje (glany) :) Postanowiłem się sprawdzić w jakiej formie jestem, wyczytałem gdzieś na forum o bieganiu, że jak się jest w stanie wykonać 30min ciągłego biegu to jest dobrze. Ubrany częściowo w rowerowe ciuchy ruszyłem do parku na Środuli zrobić parę kółek w ramach testu. Za nim się spostrzegłem minęło 40 min :) Chyba nie jest tak źle ze mną. Na koniec jeszcze 2 przebieżki utrwalające trening (wiem że trochę mało). Jak ktoś ma ochotę się przyłączyć na wieczorny trening w tygodniu to zapraszam.

Czas treningu: 45min

Spostrzeżenia:
- nogawki średnio się nadają do biegania, co chwila się obsuwały i wyglądało naprawdę komicznie jak musiałem je podciągać :) (trzeba kupić coś specjalizowanego do biegania w Decathlonie)
- bluza rowerowa i góra sprawdziła się idealnie.

Doms: Spokojnie, moje tempo biegowe jest raczej skromne jak przystało na nowicjusza, obawiałbym się raczej w drugą stronę bo pewnie więcej ode mnie biegałeś w tym sezonie :). Po parku z tego co zaobserwowałem też śmigają lepsi zawodnicy.

t0mas82 20:32 środa, 15 lutego 2012

Jutro mogę pojechać do Ciebie daj znać o której bedziesz w domu i podaj nr bloku bo zapomniałem jak podjade to dryndnę to zejdziesz.

andi333 18:28 środa, 15 lutego 2012

Nie pojechałem gdyż bałem się, że samochód utknie gdzieś w zaspach na Pogorii.
W tym tygodniu już odpadam z biegania gdyż w piątek jadę w góry na narty. W poniedziałek albo wtorek zgadamy się na bieganie. Mam nadzieję, że twoje tempo biegowe nie odpowiada temu z jazdy na rowerze :D

Doms 18:24 środa, 15 lutego 2012

Dopiero teraz wróciłem i odpaliłem kompa. Andi: Kluczyki płaskie mam do piast także musimy się zgadać co do okoliczności przekazania w celu użyczenia :) Doms: Chętnie bym pośmigał po Pogorii ale pewnie już objechałeś do tej pory :) Może następnym razem się zabiorę z Tobą. Ja też narazie w zwykłych adidaskach letnich śmigam.

t0mas82 18:01 środa, 15 lutego 2012

Zapraszam na sprawdzone jeziorko park leśna. Wcale ślisko nie jest. Można sobie równowagę pod szlifować i panowanie nad rowerem w kontrolowanym poślizgu. Jak widzę to trochę biegacie myślę że musiałbym buty zakupić do biegania i zebrać chęci, jak na razie to tylko orbitrek mi pozostaje.

Krzychu22 15:58 środa, 15 lutego 2012

Wolałem nie ryzykować jak się dobrze połamać to latem przy pięknych widoczkach :D

andi333 15:45 środa, 15 lutego 2012

Andi a jeździłeś też po jeziorze. Tam musi być dopiero fun :D

Doms 14:37 środa, 15 lutego 2012

Doms to uważaj bo na pogori pod śnieżkiem lodzik aż miło :)

andi333 14:31 środa, 15 lutego 2012

Dzisiaj mam zamiar jechać samochodem na Pogorię III i zrobić kółko. Pogoria ma 6,2 km i truchtem bez odpoczynku obiegnięcie jej zimą zajmuję ok 41 minut. Jak ktoś chętny to parę miejsc w samochodzie jest. Mam zamiar jechać biegać ok 18-18:30. Jeśli chodzi o buty to biegam w zwykłych adidasach do biegania (letnich).

Doms 14:12 środa, 15 lutego 2012

Doms 14:07 środa, 15 lutego 2012

A kluczyk znalazłeś ?

andi333 13:14 środa, 15 lutego 2012

Chętnie bym pobiegał ale nie mam butów i trochę daleko mam do sroduli

Krzychu22 11:27 środa, 15 lutego 2012

Pewnie dzisiaj wieczorem koło 19:30, jeśli tylko zakupy zrobię w Decathlonie :)

t0mas82 06:50 środa, 15 lutego 2012

Kiedy będziesz biegał ? Podjadę rowerem :D

andi333 20:41 wtorek, 14 lutego 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rkije