Dom-praca-dom (Sosnowiec - Katowice Piotrowice-Sosnowiec)

Wtorek, 31 stycznia 2012 · Komentarze(6)
Kategoria Praca
Przejazd w stronę pracy: DST: 23.99km TIME:1:07:21 AVG: 21.38km/h MAX: 40.56km.

W drodze powrotnej na światłach w Mysłowicach zdobyłem tzw. szacun od kierowcy, chodź wydaje mi się, że bardziej hardcorowo było rano :) Przy starcie na zielonym jeszcze życzenia szerokości i przyczepności.

Ciepłe spodnie rowerowe na zimie pilnie poszukiwane, przy tak niskich temperaturach nogawki wysiadają, neoprenowe opaski chronią tyko kolanka ale przydałoby coś z windstopper-em co by resztę kończyn ochronić przed przenikliwym zimnem.

I tak najgorzej to się zatrzymać np.na czerwonym momentalnie tracę ciepło i dupa :P Ja na nogi zakładam opaski na kolana takie z apteki krótkie spodenki i na to mam jakies stare lekko ocieplane spodnie i nie ma źle.Teraz u głupków wypatrzyłem fajne nakolanniki z endury mają zajebista membranę z przodu tylko cena powala 105 zł :( Tu znalazłem tanie spodnie tylko cholera wie jak by się sprawdziły http://allegro.pl/spodnie-rowerowe-stanteks-windstop-coolmax-l-i2092160238.html

andi333 21:58 sobota, 4 lutego 2012

Jakbym miał takie to bym dalej śmigał :) Może odwiedzę w weekend Decathlon i kupię jakieś ocieplane spodnie (może narciaskie ?). Górę łatwiej zagrzać, mi do odpowiedniego komfortu termicznego wystarczyła koszulka termoaaktywna, bluza rowerowa na jesień i na to softshel i myślę, że więcej nie ma co bo będziesz pływał wewnątrz jak trochę pokręcisz :)

t0mas82 16:09 piątek, 3 lutego 2012

Odnośnie ocieplenia to zamierzam przetestować taki patent: spodnie od dresu polarowe i na to spodnie przeciwdeszczowo-wiatrowe. Polarek zagrzeje a zewnętrzna warstwa uchroni od podmuchów. Podobna kombinacja na klatę. A piszę, że przetestuję bo 2 tygodnie niejeżdżenia i mnie ździebko już nosi.
Dodatkowo w sobotę w okolicach Pogorii ma szaleć Dzygit (o czym Wam napisałem w wiadomości), więc będzie okazja sprawdzić, czy taki zestaw nadaje się na rowerek.

limit 21:03 czwartek, 2 lutego 2012

a ma być jeszcze zimniej :)

andi333 11:19 środa, 1 lutego 2012

Mają taki meszek więc nie są całkiem na lato :) Przy temperaturach bliskich 0 zupełnie wystarczają, ale tak jak wczoraj i dzisiaj to jednak za zimno.

t0mas82 06:45 środa, 1 lutego 2012

No w nogawkach to jesteś hardkor :)

andi333 19:47 wtorek, 31 stycznia 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa yodwo