Dom-praca-dom (Sosnowiec - Katowice Piotrowice-Sosnowiec)

Poniedziałek, 31 października 2011 · Komentarze(4)
Kategoria Praca
Dzisiaj z racji przesunięcia czasu rano w chwili wyjazdu praktycznie jest już widno :)
Przejazd w stronę pracy: DST: 23.59km TIME: 0:57:37 AVG: 24.57km/h MAX: 55.42km/h.

Powrót przez centrum Katowic, zajrzałem do sklepu do Tomka i dostałem rozwiązanie problemu z manetką - jutro sprawdzę patent. Przy okazji wziąłem jakąś drobnicę typu linka przerzutki. Zdążyło się już zrobić całkiem ciemno za ten czas. Dalej trasa powrotna ścieżką wzdłuż DK86, Dąbrówkę, Borki i prosto ul. Sienkiewicza na Dańdówkę, Klimontów oraz klasyczny powrót przez Gwiezdną tuż obok bloku Andrzeja :)

Faktycznie mam więcej :) Nawet więcej niż miesiąc temu. To pewnie zasługa tego ostatniego weekendu mocno rowerowego.

t0mas82 22:27 poniedziałek, 31 października 2011

Nieźle mnie w tym miesiącu przebiłeś z dystansem :-) Teraz to już pewnie nie będzie się dało Cię przegonić z pierwszej strony :-]

limit 21:46 poniedziałek, 31 października 2011

No to 2 problemy sprzętowe jak narazie rozwiązane:
1. Heble przyjarane wczoraj działają nadal skutecznie;
2. Tylna manetka przeserwisowana i chodzi jak nówka nie śmigana;

W końcu można czerpać niczym nie zakłóconą przyjemność z jazdy.

t0mas82 20:31 poniedziałek, 31 października 2011

Jedziesz jutro na Bukowno ? mam w planach terenem w obie strony :D

andi333 17:59 poniedziałek, 31 października 2011
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa hwala