Wypad z Andrzejem terenami na Ryszkę, Bukowno, Olkusz.

Wtorek, 1 listopada 2011 · Komentarze(0)
Kategoria 50-100km
Zgodnie z ustaleniami zjawiam się na placu papieskim o 9:00. Jest tylko Andrzej i nikt się nie deklarował więc ruszamy, chwilę później pojawia się Piotr (Bros) i wspólnie już jedziemy w kierunku Maczek przez hałdę tak aby ominąć większe cmentarze. W Maczkach śmigamy prosto na Wągródkę i niedługo później wbijamy do lasu. Przy Ryszce chwila postoju. Prawie przy Bukownie Piotrowi kończy się limit przewidziany na dzisiejszą jazdę wiec się żegnamy, a z Andrzejem ruszamy dalej na Bukowno i niebieski szlak rowerowy na Olkusz. Wyjeżdżamy prawie przy tym dziwnym rondku przed Olkuszem, ale wracamy się w stronę Bukowna by wjechać na znane szutry. Później obowiązkowy postój przy fontannie w Bukownie, długa prosta na Sosinę. Przed Sosiną skręcamy w prawo i wjeżdżamy znów do lasów. Przejeżdżamy dywanowym mostkiem i jesteśmy znów niedaleko Wągródki. W dalszym etapie powrót uskuteczniamy przez Kazimierz (Balaton) i zaraz za nim wbijamy na hałdę. Pod blokiem Andrzeja się żegnamy i wracam do siebie. Wypad naprawdę szybki, fajnie że udało się gdzieś pokręcić.