Terenowy wypad z Krzyśkami. Penatracja bajora w Laskach i pełne zanurzenie FIRST-a :)

Sobota, 29 października 2011 · Komentarze(3)
Kategoria 101-200km
Ruszyliśmy zgodnie z wczorajszymi ustaleniami z wątku sosnowieckiego na forumrowerowe.org o 8:30 spod Baltonu. Praktycznie od razu wjechaliśmy w teren do lasu - prowadził Krzychu (Krzychu22). Takimi ścieżkami przerywanymi jedynie krótkimi odcinkami asfaltu dojechaliśmy do Dąbrowy na Reden. Stamtąd na Pogorię i wjazd terenami kierunku Przeczyc. Na jednym ze zjazdów robimy serwis - Krzychu (Kysu) pokrzywił hak i okazuje się że łańcuch ma pęknięte jedno ogniwo. Chwilę później zjawia się jakiś czarny pies i porywa Krzychowi rękawiczkę :). Krzychu zaczyna go gonić i wyzywać my mamy ubaw z całej sytuacji. Po dłuższej chwili udaje się odzyskać fanty i po smarowaniu napędów ruszamy dalej w tereny. Dalsza podróż serwisówką na lotnisko w Pyrzowicach, kilka fotek i dojazd do opuszczonego budynku z którego fajnie się obserwuje lądujące samoloty. Po wejściu na dach robimy dłuższą chwilę przerwy na uzupełnienie braków energetycznych. Dalej ruszyliśmy na Dębową Górę, później wyjechaliśmy gdzieś w Tucznawie. Stamtąd znów w lasy i teren wzdłuż torów (czarny szlak nawet ktoś tam wytyczył). Dojazd do jednego z wiaduktów i postanawiamy znów wbić do lasu. Wyjeżdżamy z niego ostatecznie gdzieś w Okradzionowie na Rudach. W Błędowie odbijamy na szlak konny i jedziemy do Sławkowa. W okolicach Lasek wbijamy w jakiś teren. Jest tam taka prowizoryczna kładka w postaci dwóch desek. Krzychu przejeżdża pierwszy. Ja za nim - niestety kładka jakoś dziwnie się przechyla powodując, że przednie koło ucieka mi do wody :). Przednie koło zostaje w całości zakryte, ja lecę przez kierę i gryzę glebę - chłopaki mają ubaw. W dalszej trasie jedziemy na terminal w Sławkowie znów w lasy i wyjeżdżamy na Maczkach. Asfaltem do rozgałęzienia na którym po krótszej rozmowie żegnamy się z Krzychem (Kysu) i ruszam z drugim Krzychem na Kazimierz. Jadę tym razem prosto (nie skręcam na Balaton). Krzychu się żegna na jakimś skręcie mówiąc mi gdzie mam jechać żeby dojechać do znanej drogi na Zagórze :). Most nad S1 będzie wkrótce otwarty, widać ostatnie prace do wykonania.

Pyrzowice Airport - Wejście

Marsowe miny - już trochę głodni :)

Fotka zaparkowanych samolotów

Wypuśćcie nas !!

Widok z dachu opuszczonego budynku okiem niedoskonałego aparatu