Dom-praca-dom (Sosnowiec - Katowice Piotrowice-Sosnowiec)

Piątek, 23 września 2011 · Komentarze(2)
Kategoria Praca
Przejazd w stronę pracy DST: 23.58km , TIME:0:53:04 , AVG:26.66km/h MAX: 59.65km/h

Powrót przez zatłoczone Centrum Katowic. Po drodze zwiedziłem 2 sklepy (jeden na Placu Wolności - jest sztyca z offsetem 16mm na 2 śruby PRO XLR, w Bikea atelier tylko proste bez offsetu z BBB). Niezdecydowany pojechałem do Magnesu (Kellys) w Sosnowcu znaną już trasą wzdłuż DK86 przez Szopki, Borki, Stawiki :) Tam dostałem jakąś wygrzebaną z szafy używaną Amoeba Race Proveni z niewielkim (10mm) setbackiem za parę groszy :) Chwilę jeszcze tam zabawiłem, rozmawiając ze sprzedawcą na tematy okołorowerowe (naprawdę całkiem przyjemny sklepik). Jutro test w górach, może wystarczy centymetr do tyłu :)

Dzisiaj stuknęło Bikestats-owe udokumentowane 6000km, a ogólnie w sezonie ponad 9k. Byle się udało dychę wykręcić zanim zasypie drogi śniegiem :)

Jak sztyca z takim niewielkim offsetem będzie dla Ciebie niewystarczająca, to całkiem możliwe że będziemy się mogli zamienić, mnie będzie pasować do kompletu z kierownicą :)

Kysu 21:09 piątek, 23 września 2011

Zanim zasypie? Masz jeszcze z miesiąc bitego jeżdżenia. Do samej pracy to 1400km. Dolicz do tego Masy to masz już pewnie koło 1600 albo i lepiej. Musiałaby być paskudna pogoda żeby tyle nie wyjechać. A jeszcze może będzie dało się i listopad objeździć i kawałek grudnia.
Bądźmy optymistami :-)

limit 20:50 piątek, 23 września 2011
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ionen