Dom-praca-dom (Sosnowiec - Katowice Piotrowice-Sosnowiec)

Czwartek, 22 września 2011 · Komentarze(0)
Kategoria Praca
Dzisiaj europejski dzień bez samochodu, na ulice wyjechało 3 razy więcej aut niż zwykle w normalny dzień :) Na leśnej ścieżce od stawu Janina spotkałem starszego gostka (biegacza), jakimś dziwnym chodem się poruszał jakby elektro tańczył a może go jakieś skurcze łydek opanowały :D. Na ścieżce na Jankego niezły młyn, przy każdej podporządkowanej musiałem się zatrzymywać bo ktoś chciał się włączyć do ruchu.

Przy okazji przetestowałem czerwoną kurtkę z Decathlonu. Daje radę, nie gotuje się w niej jak w moim turystycznym softshel-u w którym zeszłą jesień przejeździłem.

Przejazd w stronę pracy: DST: 23.63km TiME: 0:53:43 AVG:26.4km/h MAX :50.65km/h

Powrót przez centrum Katowic - tamtejszy bikeatelier był zamknięty tak jak ten w Sosnowcu - wszyscy są na tym samym szkoleniu :) Dalsza droga tradycyjnie wzdłuż DK86, przez Borki na Stawiki i centrum Sosnowca. W centrum wstąpiłem do Magnesa, jutro mam dzwonić - może coś będzie na zamówienie (Truvativ).