Objazd trasy mysłowickiego wyścigu XC

Sobota, 10 września 2011 · Komentarze(1)
Kategoria 50-100km
Dzisiejszy wypad na rower sponsorowała literka "T" jak teren. Umówiłem się z Krzychem w standardowym miejscu na krzyżówce na Juliuszu. Z lekkim poślizgiem z uwagi na konieczność wymiany dętki przez Krzycha (ja też lubię jak idę po rower do garażu i widzę flapka :) ) ruszyliśmy na spotkanie z drugim Krzychem do Mysłowic. Gdzie się dało to cisnęliśmy terenem po lasach, plecy mam sprawne to mogłem sobie pofolgować i poskakać trochę na małych pagórkach w celu rozruszania darta co by Brunox go dobrze spenetrował :) Po drodze na w okolicach Jaworzna spotkaliśmy Pawła i trochę pogadaliśmy - jak się okazało zrobił małe kółeczko po jaworznickich ścieżkach rowerowych. Pod domem Krzycha byliśmy w miarę szybko, podjechaliśmy od drugiej strony - nie sądziłem, że to tak blisko elektrowni w Jaworznie :) Później już w 3-jkę ruszyliśmy na spotkanie z kolegą od Krzycha - Tomkiem, który jako stary wyjadacz i uczestnik serii półoficjalnych mysłowickich wyścigów XC rozpoczął z nami późniejszy objazd trasy. Przy okazji dowiedziałem się, że przejazd kółeczka odbywać się będzie w przeciwnym kierunku niż na początku zakładano. Trasa technicznie niezbyt wymagająca, jest parę miejsc gdzie trzeba uważać i długi asfaltowy zjazd gdzie można nieźle przycisnąć. Mimo małej ilości jakiś szczególnie stromych podjazdów jednak daje trochę w kość, a to tylko pojedynczy przejazd dzisiaj tylko zrobiony. Na pewno jutro będzie ciekawie, w końcu to tylko zabawa nie ma się co spinać. Ciekawe kiedy przecinaki (podobno rekord kółka to coś koło 19min) nam zasadzą dubla.

Kaemy w terenie spiszę od Krzycha bo pewnie Endomondo zarejestrowało :)