Dom-praca-dom (Sosnowiec - Katowice Piotrowice-Sosnowiec). Moc powraca :) R.I.P Schwalbe Smart Sam 13,5k km

Poniedziałek, 22 sierpnia 2011 · Komentarze(6)
Kategoria Praca
Nie wiem czy to zasługa porządnego śniadania (w końcu wczoraj kupiłem dżemy z Lidla), ale dzisiaj kręciło się lekko i przyjemnie. Nawet udało się trochę pomłynkować jak za dawnych czasów.

Przejazd w stronę pracy: DST: 23.95km TIME: 0:48:51 AVG:29.41km/h MAX: 53.87km/h

Dzisiaj powrót trochę się wydłużył, najpierw do Lidla w Piotrowicach po rowerowe akcesoria (kupiłem licznik Crivit - mam plan pt. pomiar kadencji i koszulkę - zawszę się przyda jako awaryjna). Niestety dzisiaj czas moich Smart Samów się skończył, przejechały razem ze mną 13,5k km. Stojąc na przejeździe kolejowym niedaleko pracy zauważyłem, że w tylnym kapciu mam przecięty balon, widać kawałek dętki za linią cięcia. Postanowiłem połazić po rowerowych, najpierw po drodze w Mysłowicach (mają tylko MAXXIS Crossmark), później Kellys w centrum Sosnowca - nic konkretnego na sklepie nie ma, gostek podzwoni i ustali ceny - miał tylko Kendy Karma 2.0 w drucie - 1szt), odwiedziłem też plastry miodu (tam również polecają Crossmark-i, Harddrivy i coś jeszcze z MAXXIS-a i mają Schwalbe Rocket Rony zwijane za 114zł). Oszołoma z MK Bike-a nie odwiedziłem bo pewnie bym wyszedł z parą kapitanów Speca :). Mam mętlik w głowie, muszę przemyśleć zakup nowych kapci. Tymczasem na tył dzisiaj zawędruje KENDA za 11zł :)

Myślałem o Albertach ( bo grubasy to przesada :) ) - fajnie podłoże wyrywają. W grę wchodzą jeszcze Conti Race King 2.2 albo Nooby nic-i. Do tych Kend karm jakoś nie bardzo mnie ciągnie. Andrzej trochę tańczył w nich na śliskim i kamieniach.

t0mas82 19:43 poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Tylko nie kupuj opon produkcji kellys są do bani.

Krzychu22 19:20 poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Kurde zastanawiam się czy nie używać go jako podstawowy :D Ma więcej funkcji niż moja Sigma 906 i jest bezprzewodowy :) Niezły wypas jak za sprzęt za 30zł :)

t0mas82 18:26 poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Hehe ciekawość pierwszy stopień do piekła (przy twoim usposobieniu do mielenia ten licznik może Cię lub sie wykończyć)

accjacek 17:56 poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Na śniadanko naleśniki z dżemem :) Pychota i moc w jednym :)

t0mas82 07:33 poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Widać od razu średnia lepsza.

Krzychu22 06:06 poniedziałek, 22 sierpnia 2011
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa erwuj