Dom-praca-dom (Sosnowiec - Katowice Piotrowice-Sosnowiec) - włóczęga po rowerowych w Katowicach. Zakup nowych kapci.

Wtorek, 23 sierpnia 2011 · Komentarze(3)
Kategoria Praca
Dzisiaj pierwsza jazda z Kendą za 11zł na tyle. Przy ostrzejszych manewrach uślizguje się, w ogóle jakoś strasznie niepewnie się prowadzi. Ale co można wymagać od mieszanki za tak niewielkie pieniądze. Do końca tygodnia będę musiał coś wybrać. Po wczorajszych sugestiach Piotra(Bros) już całkiem nie wiem co mam zrobić :). Może spróbować te Maxxis Crossmark, gdzieś ktoś oceniał je w terenie gorzej niż Samy a w tym samym zestawieniu znowu Kendy Karma 2.0 wypadały lepiej. Sam już nie wiem :)

Przejazd w stronę pracy: DST: 23.88km TIME: 0:49:33, AVG:28.91km/h MAX: 53.27km/h

Przez ostatnie 2 dni trochę zjeździłem sklepów rowerowych, ale dziś przywiozłem nowe kapcie :). Po przemyśleniu i przeczytaniu recenzji, wysłuchaniu opinii znajomych stwierdziłem, że kompletnie nie wiem co wybrać. Jednak sklep na Mikołowskiej w Katowicach znów okazał się dobrym trafem jeśli chodzi o zakup opon Schwalbe - naprawdę sporo modeli. Wchodząc usłyszałem już od progu no co tam - zajechałeś Samy :). Samy też wisiały na haku ale stwierdziłem, że trzeba czegoś nowego spróbować. Po intensywnych kalkulacjach wybrałem równie uniwersalne Racing Ralph-y 2.1 w wersji zwijka (dla maniaków wagi - producent podaje 510gr). Uzyskałem u Tomka rabacik 9zł na sztuce. Czy to dobry zakup? - jak to mówią okaże się w praniu. Wieczorem przekładka :)