Wypad w Beskid Sądecki - dzień 2

Sobota, 6 sierpnia 2011 · Komentarze(0)
Kategoria 101-200km
Trasa: Koniuszowa -> N.Sącz -> Stary Sącz - > Barcice -> Wola Krogulska -> Most na Czarcim Jarem -> Makowica (947m n.p.m) -> Hala Pisana -> Wierch nad Kamieniem -> Hala Łabowska -> zjazd żółtym i pomarańczowym szlakiem -> Wierchomla Wielka. Powrót czerwonym rowerowym malowniczymi terenami wzdłuż Popradu przez Piwniczną Zdrój -> Rytro -> Barcice -> Żeleźnikowa Wielka -> Łazy Biegonickie -> Nowy Sącz.

Podejścia pod Makowice nie planowałem - przeoczyłem rozgałęzienie rowerowego na Rytro ( wjechać nie dało rady, pieszy szlak nie cackał się w jakieś obejścia tylko piął prosto na sam szczyt, miejscami trudno było rower prowadzić - wszędzie błotko, kłody i kamienie). Po wczołganiu się z rowerem rozpocząłem objazd pasmem szczytów w kierunku Hali Łabowskiej (zaliczona wczoraj, chciałem całość zrobić). Po drodze spotkałem 2 grupy bikerów - w końcu była to sobota więc większe prawdopodobieństwo - niestety jechali w przeciwną stronę. Z Hali Łabowskiej rozpocząłem zjazd po kamienistej ścieżce za żółtym turystykiem, w pewnym momencie rozpędziłem się tak, że przeoczyłem skręt i znalazłem się na pomarańczowym szlaku (chyba konnym :D). Ostatecznie zamiast pod Piwniczną zjechałem do Wierchomli. :). Stamtąd rozpocząłem powrót pięknym czerwony szlakiem rowerowym wzdłuż rzeki Poprad przy samej granicy. Miejscami były ciekawe odcinki, jak hardcorowy wąski singielek za Rytrem, i liczne podjazdy szczególnie w okolicy Żeleźnikowej.