Sosnowiec-Katowice i powrót. Objazdówka po sklepach rowerowych i nie tylko wraz z Krzyśkiem.

Sobota, 30 lipca 2011 · Komentarze(0)
Kategoria <50km
Rano koło 10:00 zadzwoniłem do sklepu rowerowego na Mikołowskiej i ustaliłem, że koło jest do odbioru. Pomyślałem, żeby zabrać kogoś ze sobą bo zawsze to lepiej niż samemu cisnąć - zadzwoniłem do Krzyśka(Kysu) ale miał gości i nie mógł się wyrwać z domu. Okazało się, że Młody ma czas się ze mną powłóczyć. Ugadaliśmy się na Klimontowie pod komendą i ruszyliśmy na Dańdówkę-Niwkę-Mysłowice i Giszowiec.
Stamtąd w kierunku lasów koło stawu Janina i kapliczki, kawałek ulicą 73pp do przejazdów kolejowych na 3 stawy ale zaraz odbiliśmy na Brynów, plac Kościuszki i Mikołowską. Zakupiłem dodatkowy komplet pancerzy. Drogę powrotną urozmaiciliśmy i pojechaliśmy wzdłuż DK86 ścieżką rowerową. Na Dąbrówce zakupy w Castoramie (małe co nieco do cięcia pancerzy - przydałoby się na zamku Tenczyńskim do otwarcia bramy :D ). Później odbiliśmy na Szopki, Stawiki i centrum Sosnowca (tam znów zakupy w Meridzie). Ostatni odcinek przez park sielecki, na Zamkowej kawałek terenu singlem na nasypie na garaże i podjazd na Zagórze po parkowej ścieżce.

A dzisiaj wieczorkiem serwis (zmiana łańcucha i czyszczenie napędu).