Dom-praca-dom (Sosnowiec - Katowice Piotrowice-Sosnowiec) + otwarty trening MTB BGŻ

Wtorek, 19 lipca 2011 · Komentarze(0)
Kategoria 101-200km, Praca
Wyniki z przejazdu do/z pracy: DST: 48,43km , TIME: 1:42:31, AVG: 28,35km/h MAX: 56,90km/h.

Po pracy zachęcony wpisem Krzyśka na forum postanowiłem dzisiaj zadebiutować na otwartych treningach MTB objętych patronatem przez BGŻ. Umówiliśmy się w centrum Mysłowic. Po spożytym posiłku w domu ruszyłem do Mysłowic. Po wyjściu zorientowałem się, że lekko kropi ale co tam taki deszcz to nie deszcz. Trasę do Mysłowic pokonałem w miarę sprawnie, ułatwił mi to po części TIR za którym się bujałem prawie 50km/h. Na podjeździe pod Giszowiec zaczęło już mocno lać, momentalnie moje ubranie łapało wilgoć, założyłem na szybko przeciwdeszczówkę. Trochę ochroniła przed wiatrem, mokry i tak już byłem cały. Schowaliśmy się na klatce celem przeczekania, deszcz szybko minął proporcjonalnie do jego intensywności. Na Dolinę 3 stawów dotarliśmy lekko spóźnieni. Spotkaliśmy po drodze bikera z Piotrowic i pokręciliśmy się po ścieżkach na 3 stawach celem znalezienia reszty grupy. Po zebraniu grupy rozpoczął się trening właściwy. Pojawiły się też znajome twarze, pozdrawiam kolegę z którym miałem przyjemność robić objazd trasy silesia mtb cup oraz uczestniczyć na dystansie GIGA.
Trening naprawdę super, trochę ciekawych zjazdów - można było doszlifować technikę. Nie obyło się bez gleb z racji tego że popadało trochę, ja osobiście zaliczyłem klasycznego snake bite-a po podjeździe pod schody ( pierwszy raz miałem okazję coś takiego robić :) ). Serwis trochę się przeciągnął z racji trudności z odkręceniem wentyla, całą sytuację uratował kolega który o dziwo miał przy sobie kombinerki (sic!). Po skończonym treningu powrót zrobiliśmy stałą trasą jaką robię jadąc z pracy.