Dom-praca-dom (Sosnowiec - Katowice Piotrowice-Sosnowiec) + wypad w las

Poniedziałek, 18 lipca 2011 · Komentarze(0)
Kategoria Praca
Przejazd w stronę do pracy: DST:24,09km TIME: 0:52:59 AVG: 27,29km/h MAX: 52,74km/h

Powrót do domu był dzisiaj nietypowy. Postawiłem odwiedzić centrum Katowic i tamtejszy sklep komputerowy przy placu Grunwaldzkim (zakup karty microSD HC 8GB - nada się do kamerki). Z centrum wróciłem przez plac Kościuszki na Brynowie odbiłem na 3 stawy i przekraczając 73pp znalazłem się na stałym fragmencie dojazdu przez lasy Giszowskie. Zabawa miała się dopiero zacząć. Wracając na Niwce chciałem odszukać drogę alternatywną na Balaton jako odmiana codziennych dojazdów przez Dańdówkę. Pokręciłem się trochę na Niwce, trafiłem na Bór. W pewnym momencie zauważyłem fajnego singla prowadzącego w las wzdłuż Przemszy - pierwsza myśl to że gdzieś muszę wyjechać :) Postawiłem spróbować szczęścia. Na początku jechało się znośnie, później zaczęły się piachy takie że jazda kończyła się spacerem. Jakby tego było mało na drodze leżały powalone pnie i wszystko porastały chaszcze. Cofnąłem się trochę do piaszczystej drogi wzdłuż słupów wysokiego napięcia. Potem przez jakieś 5km trzeba było prowadzić sprzęta - właściwie to był długi spacer z rowerem niż jazda. W pewnym momencie zauważyłem szeroką szutrówkę. Pomknąłem wzdłuż niej i za 2-ma rowerzystami (miejscowymi) z nadzieją na znalazienie jakiegoś asfaltu. Nieoczekiwanie wyjechałem na Juliuszu. Później pomknąłem na Porąbkę i już znaną drogą wróciłem przez Kazimierz do domu.