Bliska okolica. Test roweru po generalce.

Sobota, 16 lipca 2011 · Komentarze(0)
Kategoria <50km
Po skończonym czyszczeniu napędu, przekładce tylnego koła i montażu z przodu 180mm tarczy postanowiłem wyruszyć, aby jutro nie grzebać w trasie przy ustawieniach roweru. Pokręciłem się trochę po osiedlu, pierwsze wrażenia z jazdy pozytywne - niesamowicie lekko to wszystko chodzi. Nie wiem czy to zasługa trochę lżejszego koła ( złożyłem takie bardzo ekonomiczne - obręcz Accent Offrider, piasta M475 pod tarczę IS, szprychy sapim ). Kręcąc na prostej było jakoś zupełnie inaczej (może to wina uprzednio eksploatowanego zajechanego bębna na którym śmigałem przez ostatnie 2 tygodnie i przywykłem do tego oporu w nogach :) ). Drugie spostrzeżenie to niesamowita cisza hehe, dawno ten rower nie chodził tak bezgłośnie. Czasem coś tylko zadzwoniło z przodu o tarcze i lekko słychać zgrzyty sprężyn w spd ale nic poza tym, w porównaniu do szorowania i jazgotu jaki wydobywął się z napędu na poprzednim kole to niebo a ziemia. Jutro prawdziwy test w trasie na Wadowice.