Czwartek, 27 kwietnia 2017 · Komentarze(0)
Na starcie +4C. Zakładam nową suchą parę wyższych butów. To już ostatnia jesienno-zimowa wersja obuwia na rower. Jak dalej nie przestanie padać to jutro chyba będę musiał w letnich śmigać bo nie doschną. Gdy ruszam to deszcz dopiero się rozkręca. Asfalty mokre ale temperatura w nocy była na plusie więc nie jest ślisko. Trasa standard bez ekscesów. W Grodźcu niespodzianka. Wczoraj widziałem zdemontowany próg na drodze osiedlowej przy ul.Hallera. Dzisiaj tymczasem postawili trochę znaków i muszę niestety zmienić swoją codzienną trasę :)
Grodziec i zmiana organizacji ruchu
Grodziec i zmiana organizacji ruchu © t0mas82
Na D3S spotykam jakiegoś bikera, który również kula się do pracy. Jest okazja by chwilę pogadać. W trakcie rozmowy wyszło, że kojarzył mnie jak kiedyś śmigałem na moim białym ostrzaku, a on wtedy jechał szosie. Muszę wyglądać chyba jakoś charakterystycznie. Jak sięgam pamięcią to chyba w zeszłym roku była taka sytuacja. W pracy z dużym zapasem czasu. W czasie dnia spoglądam za okno i widzę to
Pada śnieg, pada śnieg
Pada śnieg, pada śnieg © t0mas82
Do pracy:50.54/2:16:00

Dzisiaj z rana padał deszcz, a później w ciągu dnia śnieg. Za to na powrocie dla odmiany bez opadu. Temperatura nadal oscyluje koło +4C. Odbieram zamówienie dla Rowerowej Norki i ruszam standardową trasą. Trochę zmęczył mnie dzisiejszy dzień. Jadę bo jadę bez przekonania i tak kulam się w kierunku domku. Tak jakby ktoś zacisnął mi hamulec. W Grodźcu zdjęcia nowej organizacji ruchu na osiedlu. Do domku docieram nieco później niż zwykle. Wieczorem przydałoby się wymienić #keta2 bo już układa się na końcach blatu, ale strasznie się nie chce dłubać. Chyba wezmę i spakuje nowy łańcuch do sakwy. Mam nadzieje, że jutro jakoś dojadę na starym chociaż w jedną stronę do pracy :)