Siedlecki klasyk

Piątek, 14 kwietnia 2017 · Komentarze(0)
Pierwsza wycieczka to taki klasyk tamtych stron. Meteo jeszcze wczoraj nie wróżyło nic dobrego ale prognozy szybko zostały zrewidowane z rzeczywistością. Poranek przywitał nas pięknym słoneczkiem.
Pogoda zza okna w Siedlcu
Pogoda zza okna w Siedlcu © t0mas82
Ale to słoneczko nieco zdradliwe. Za ciepło też nie jest, a silne wiatry potęgują uczucie chłodu. Ruszamy z schroniska PTSM w Siedlcu w kierunku Złotego Potoku terenem czyli czerwonym szlakiem.
Fun in motion - czyli Keb na KTM
Fun in motion - czyli Keb na KTM © t0mas82

Na którymś z Wiosennych KoRNO był tam punkt na skrzyżowaniu. Ze Złotego do również bezdrożami do Dworku w Bystrzanowicach. Tam pierwszy postój i popas. Ubieram wiatrówkę bo póki się jechało to jeszcze szło się rozgrzać. Stojąc po prostu marznę. Z Bystrzanowic kierunek Niegowa przez Mzurów. Jest tu trochę asfaltowych podjazdów i można się rozgrzać.
Pogoda trochę niepewna
Pogoda trochę niepewna © t0mas82
Dalej na okoliczne zamki. Fajny szlak rowerowy wiedzie terenem do Bobolic. Sesja zdjęciowa i jedziemy na Mirów.
Postój przed zamkiem w Bobolicach
Postój przed zamkiem w Bobolicach © t0mas82
Zamek Bobolice
Zamek Bobolice © t0mas82
Zamek Mirów
Zamek Mirów © t0mas82
Pogoda nieco się psuje i zaczyna trochę kropić. Wstępujemy do knajpy na jakąś kawę by się rozgrzać. Przestaje padać więc ruszamy. Następny cel to Żarki. Jedziemy asfaltową autostradą rowerową. Znów nie udało nam się wstrzelić w dzień tygodnia by zobaczyć żareckie jarmarki. Są niestety tylko w środy i soboty. W Żarkach wstępujemy do Jurajskiego Gościńca na obiad. Już kilka razy się tam stołowaliśmy i jedzonko mają dobre. Powrót do schroniska przez Jaroszów Suliszowice.
Jurajskie piachy i bikewalking w wykonaniu Moniki
Jurajskie piachy i bikewalking w wykonaniu Moniki © t0mas82

Taka nam pętelka wyszła. Fajny wyjazd w miłym gronie. Dobrze spędzony rowerowo dzień. Jakby słuchać prognoz to nigdzie byśmy się nie ruszyli.