Czwartek, 13 kwietnia 2017 · Komentarze(3)
Prognozy się sprawdziły. Na starcie kropi ulice mokre. Trzeba trochę powalczyć z wiatrem, ale jakiejś tragedii nie ma. W Katowicach nieco opad słabnie. Punkty kontrole trasy zaliczone w podobnym czasie co wczoraj. Udaje mi się załapać na otwarte szlabany więc w pracy ze sporym zapasem czasu.
Do pracy: 50,8km/2:17:00
Przy powrocie już ładniej. Świeci słonko ale pomimo tego jest nieco chłodno. W Piotrowicach przy V LO została uruchomiona stacja rowerowa CityBike. Początkowo myślałem, że to tylko oryginalne stojaki rowerowe. Zatrzymuje się i robię kilka zdjęć.
Stacja CityBike w Piotrowicach
Stacja CityByBike w Piotrowicach © t0mas82
Stacja CityBike w Piotrowicach2
Stacja CityByBike w Piotrowicach2 © t0mas82
Dalsza część trasy szybko, gdyż zaraz po przyjeździe ruszamy z przyjaciółmi na Jurę spędzić tam weekend świąteczny.

Testowałem w Szczecinie i z punktu widzenia przyjezdnego jest to ekstra opcja. Jak krótki przejazd to za free albo bardzo tanio, okolica złotówki może 2.
Jak nie znasz komunikacji miejskiej gdzie co jak jedzie to trochę strach wpakować się w autobus.
A korzystając z wypożyczalni rowerów masz w smartphonie aplikacje z mapką i stacjami.
Fajne jest też to że wystarczy zarejestrować się w aplikacji na numer telefonu zasilić konto i można jechać :)
Jedynie co mnie irytowało to problemy ze stacjami, blokowały się itp. na szczęście w Kato są już nowsze. Z takimi nie miałem żadnych problemów :)
Przy większej ilości stacji jest to świetna opcja na krótkich dystansach.

olo81 18:05 wtorek, 18 kwietnia 2017

Traktuje to jako ciekawostkę. Nie przyglądałem się jeszcze jaki jest koszt takiego wypożyczenia. Dla uważnych: Nazwa ww. stacji trochę nieadekwatna do miejsca gdzie jest położona. To już nie Piotrowice tylko Ochojec :)

t0mas82 17:33 wtorek, 18 kwietnia 2017

Zerknąłem na mapkę stacji CityByBike w okolicy. Nędza. Przynajmniej z mojego punktu widzenia.

limit 10:25 wtorek, 18 kwietnia 2017
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa chorz