Piątek, 24 lutego 2017 · Komentarze(0)
Na starcie +8C. Drogi suche jak pieprz, ale to nie dziwota przy takim wietrze. Wiatry raczej nie pomagały. Przyjemny dojazd do pracy bez ekscesów. Endomondo się wywaliło w chwili użycia aparatu w telefonie :(
Szopienice o poranku
Szopienice o poranku © t0mas82
Do pracy: DST: 42.81/2:01:00

Powrót do domku, na starcie mocny chłodny wiatr. Wiatr na powrocie też za bardzo nie chciał współpracować, choć były momenty, że jechało się z wiatrem. W Czeladzi przed skrzyżowaniem z DK94 autobus linii 11 niebezpiecznie wyprzedza po czym szybko dojeżdża do prawej. Gdybym nie zredukował prędkości to zawinął by mnie tyłem. Z naprzeciwka jechała już osobówka więc warunki do wyprzedzania miał średnie. Na przystanku za DK94 pstrykam mu pamiątkowe zdjęcie do kroniki.
Czarna lista kierowców - PKM Katowice edition
Czarna lista kierowców - PKM Katowice edition © t0mas82
Pogoria III
Pogoria III © t0mas82
W Łośniu mini grad/zmarznięty deszcz. Trwało to może 5min, a później znów słoneczko. Fajnie się wracało i cała trasa za widoku.