Środa, 1 lutego 2017 · Komentarze(2)
Jak to Mario określił rozpoczęły się upały. Na starcie 0C bezwietrznie lub wiatr wspomagający. Asfalty w dobrym stanie. Nowy wolnobieg więc śmigam zadowolony i sprawnie pokonuje kolejne checkpointy trasy do pracy. Rowerzystów też jakby więcej. Spotykam po drodze 3-nowych w stosunku do stałego kompletu. Wczoraj meteo zapowiadało lekkie opady śniegu i faktycznie w Katowicach trochę nasypało. Przyjemny dojazd tylko temperatura roztapia śniegi i pewnie na powrocie część trasy będzie w pośniegowej brei.
A tymczasem w Katowicach napadało trochę śniegu
A tymczasem w Katowicach napadało trochę śniegu © t0mas82

Do pracy: DST:42,26 km/2:12:00
Przy powrocie temperatura podobna co rano. Odbieram zamówienie i wracam dłuższym wariantem bo nie chce się zastanawiać czy zdążę ominąć dziury w okolicy huty. Ostatnio jest ich tam wysyp po roztopach i to tylko na pasie ruchu w stronę domu. W domku szybko do ciepłej kąpieli i pod kołderkę bo coś mnie zaczyna brać. Trzeba dawkę uderzeniową zastosować i zobaczymy czy organizm sobie poradzi przez weekend.