Środa, 30 października 2013 · Komentarze(2)
Do pracy: 41.10km 1:37:13
Pobudka 4:40, poranny standard. Przepakowuję się w większy plecak bo po pracy jadę odebrać dalszą część zamówienia dla Rowerowej Norki. Poranna kawa. Żegnam się z Moniką i schodzę na dół. Dzisiaj trochę chłodniej +10C ale nadal koszulka i lekka bielizna termo z długim rękawem wystarczają w zupełności na górę. Dół w wersji długiej. Ruszam, trasa bez ekscesów. Zaczyna lekko mżyć ale nie przechodzi w jakieś intensywniejsze opady. Docieram na Murckowską i daję znać, że wszystko ok. Później przez Brynów. Na Ochojcu zwracam uwagę pani, która zaparkowała samochód zadając pytanie czy to jakiś nowy parking na DDR :) Lekka konsternacja, odpowiedzi nie doczekałem.
Na niebieskim szlaku między Magurką a Czuplem © t0mas82

Po pracy po zamówienie i dalej standardowo. Na dworze już szarówka, więc chwile później włączam kolejne lampki. Plecak trochę napakowany, ale wygodnie leży. Przy wiadukcie przy wyjeździe z Pogoni przemyka mi Andrzej, wołam, macham ale pozostaje niezauważony. Jadę przez Środulę Północną, Auchan. Tu łapię panę i z krótką przerwą techniczną na klejenie ruszam dalej na centrum D.G. Tam spore korki przy rondzie, ale omijam samochody z prawej i szybko docieram na pozycję lidera kolejki (wyższość rowerka w ruchu miejskim nad spaliniarzami). Po drodze kilka dziwnych sytuacji, gdzie pomimo braku pierwszeństwa samochody mnie puszczają. W domku w Łośniu po 18:00.