Dom-praca-dom i spotkanie z "gazeciarzem"

Czwartek, 31 października 2013 · Komentarze(5)
Do pracy: 41.17km 1:33:09
Pobudka 4:32. Zbieram się i pakuję jedzonko przygotowane wczoraj przez Monikę - dziękuje :* Wszystko przebiega sprawnie i już o 5:30 jestem w blokach startowych. Żegnam się i schodzę na dół. Jeszcze tylko smarowanie, naciąg łańcucha i czyszczenie sztycy z piachu bo ostatnio wydaję mało przyjemne dźwięki. Ruszam o 5:40. Jest rześko, termometr pokazał +2C, ulice suche ale czuć w powietrzu wilgoć. Na trawniku koło domu szadź. Trzeba będzie niedługo zamienić slick-a z przodu na coś pewniej trzymającego się w zakrętach. Trasa bez niespodzianek, w połowie drogi jest już widno. Sprawnie docieram na Murckowską z małą przepychanką ze spaliniarzem-gazeciarzem :) Doganiam go na światłach standardowe pytanie o odległość jaką należy zachować przy wyprzedzaniu rowerzysty. W odpowiedzi dostaje "A co mnie to obchodzi". To nieźle oddaje mentalność kierowców. Kieruję jeszcze kilka miłych słów na pożegnanie, gdyż zmienia się światło i ruszam dalej.
Pani Jesień © t0mas82

Powrót standardową trasą bez niespodzianek. W Lidlu jeszcze po zakupy.

LeeFuks Taką naklejkę również mamy naklejoną na poczciwej Cytrynce C15 ;-) Jakby jeszcze przekaz trafiał do kierowców....
k4r3l Ja mam chyba pecha spotykać samych knypków i do takich sytuacji :( Dzisiaj znów przy zjeździe z ronda jeden samochód stanął, a drugi na sąsiednim pasie jakbym się nie zatrzymał to by mnie przewalcował...

t0mas82 09:03 poniedziałek, 4 listopada 2013

Ja pierd*le, jakie knypy jeżdżą po polskich drogach. Szoking!

k4r3l 10:34 czwartek, 31 października 2013

a ja widziałem ostatnio na tyle autobusu wielką naklejkę przypominająca o prawidłowej odległosci w stosunku do rowerzysty przy wyprzedzaniu - tak więc idziemy ku lepszemu :-)

LeeFuks 09:30 czwartek, 31 października 2013

Za to karma się wyrównała. Na DDR przy Murckowskiej Pani mnie przeprosiła, że wtargnęła nań :)

t0mas82 08:44 czwartek, 31 października 2013

Nic tylko takiemu granat do tej jego konserwy wrzucić. Pewnie do innych na drodze ma takie samo podejście więc w ogólnym rozrachunku bilans wyszedłby na "+".

limit 08:35 czwartek, 31 października 2013
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa cyopr