Wtorek, 29 października 2013 · Komentarze(0)
Do pracy: DST: 41.06 TIME: 1:37:11
Pobudka 4:32. Monika wstaje już o 4:00, gdyż dzisiaj wyrusza uzupełnić braki w asortymencie towarów na Święto Gleby ;) Szykuję i zbieram się do pracy, śniadanko i kawa przygotowana przez Monikę - dziękuje :* Żegnamy się, grzebie się jeszcze z zebraniem wszystkiego potrzebnego do wyjazdu. Ruszam o 5:35. Warunki spoko, ciepło +14C i sucho. Bez ekscesów docieram na Murckowską i daję znać, ze wszystko ok. Dalej standardowo przez Brynów, Ochojec na Piotrowice.
Fotograficznie z długiego weekendu w Beskidzie Małym i przygotowań do rajdu.
Poranny widok z podjazdu na Hrobaczą © t0mas82

Po pracy odbieram zamówienia dla Rowerowej Norki i jadę na spotkanie z Łukaszem uczestnikiem Jesiennego Beskidzkiego KoRNO by przekazać mu okulary, które zostawił w bazie. Chwila pogawędki i ruszamy w kierunku Szopienic nieznaną mi drogą. Niestety zamknęli jej część pod wiaduktem, budując jakiś parking dla Tirów. Cóż trzeba się cofnąć, wracam przez ul. Boh.Monte Cassino do 1maja i dalej już standardowo przez Szopienice. W Dąbrowie w Lidl zakupy i do domku.