Kraków-Łosień

Niedziela, 22 września 2013 · Komentarze(2)
W sobotę jedziemy do Krakowa z Moniką na wesele. 3km od celu cytryna zachowuje się tak jakby złapała kapcia. Zatrzymujemy się przy stacji i okazuje się, że coś wycieka spod silnika. Zostawiamy samochód i przesiadamy się w taxi. Na następny dzień po świetnej imprezie weselnej postanawiamy, że Monika zostanie do poniedziałku w Krakowie by zawieść auto do mechanika. Dostajemy się mikrobusami na miejsce porzucenia cytryny, co udaje się nam niezwykle sprawnie biorąc pod uwagę, że trzeba było przejechać przez cały Kraków :) Wyciągamy rowerki z paki (na szczęście nikt ich nie ukradł) i jedziemy coś zjeść na mieście w międzyczasie szukając noclegu. Ok 17:00 żegnamy się i wyruszam solo do domu, gdyż jutro do pracy. Najpierw do Centrum pod Wawel (tutaj na Błoniach jakieś wyścigi konne), później zieloną R4 na Rudno przez Kryspinów, Mników. Po drodze w lasach spotykam bikera, który złapał panę. Proponuję pomóc przy łataniu, ale dziura jest na tyle nieduża, a dystans jaki mu pozostał niewielki, więc tylko dopompowuje i jedziemy na Rudno. Tam się rozstajemy i śmigam na Krzeszowice. Tu trochę błądzę i nie mogę trafić na drogę na Lgotę. W końcu w myśl zasady koniec języka za przewodnika odnajdują właściwą drogą. Seryjka podjazdów Miękińskich i również zjazdów powoduje, że trochę się rozgrzewam. Dobrze bo robiło się chłodnawo. W miejscach postoju daje znać, że wszystko ok, telefon jedzie na ostatkach i w drodze mam go wyłączonego. Z Lgoty na Olkusz drogą 791 i dalej w kierunku Kluczy. Za Kluczami na Chechło, Błędów i do Łośnia. Na miejscu drobne zakupy i do domku.