Wtorek, 9 lipca 2013 · Komentarze(4)
Do pracy: 43.18km TIME: 1:37:16
Pobudka 4:40 po 10min drzemce. Wstaję i szykuje jedzenie do pracy. Monika przygotowuje przyczepki bagażowe Extrawheel do odbioru przez klientów naszej wypożyczalni. Żegnam się i ruszam o 5:40. Warunki podobne do tych wczorajszych, jedzie się bardzo dobrze i płynnie. Trasa standardowa, w Sosnowcu udaje mi się przejechać wszystko na zielonych światłach :) W Szopienicach położyli 1 warstwę asfaltu na dziurawym odcinku więc jadę przetestować. Dalej przez D3S, Brynów do pracy na Piotrowice, gdzie jestem ze sporym zapasem.
Po pracy umawiam się z Marcinem na wspólny powrót. Jako, że Marcin musi coś podrzucić koledze na Mariacką ruszam w tamtą stronę. Gdy już jestem na miejscu dostaje info, że jednak mam jechać pod AE. Wracam i spotykam na miejscu zbornym nieoczekiwania Ryśka. Chwila rozmowy i trzeba ruszać do domku bo szkoda czasu. Jedziemy trasą wzdłuż DK86 pod IKEA i dalej nową opcją dojazdu na Borki, którą prezentuje Marcin. Później standart i skrócik przez Kilińskiego do Parku Żeromskiego. Odnajduje przejazd przez tory po płytach więc nie trzeba schodzić z bike-a. W okolicach Makro żegnamy się i ruszam solo prosto do domku, gdzie czeka na mnie Monika.

[b]Limit[b] Z Trzebiesławic tak jak piszesz można zupełnie bokami przejechać bezstresowo. Jak tam - zaczął dojeżdżać rowerkiem ? :)

t0mas82 07:25 czwartek, 11 lipca 2013

Dziś rozmawiałem z gościem, który się u nas do pracy przyjmował i akurat przyszedł jak przyjechałem. Dziwił się, że tak można. Jak mu powiedziałem, że Ty dojeżdżasz ponad 40km w jedną stronę do pracy na rowerku, to nie mógł uwierzyć. A sam miałby całkiem fajną drogę bo z Trzebiesławic do Gołonoga. Praktycznie wszystko poza większym ruchem. Ciekawe czy się zdecyduje :-)

limit 07:46 wtorek, 9 lipca 2013

Światła się dobrze ułożyły :-) Ale w domku nie mam szans być wcześniej :*

t0mas82 07:08 wtorek, 9 lipca 2013

Byłeś dzisiaj wcześniej na Murckowskiej niż ja blachosmrodem :-)

kosma100 06:45 wtorek, 9 lipca 2013
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa pragn