Piątek, 19 kwietnia 2013 · Komentarze(2)
Kategoria 50-100km, KMC-2013-2
Pobudka 4:30, ciężko się wstawało. Monika postanawia, że pojedzie później wspierając się ewentualnie kolejami. Szykuję śniadanko i jedzenie do pracy. Czynności startowe przebiegają w miarę sprawnie. Żegnam
się i wychodzę o 5:40. Na dworze widno i ciepło 15C. Jadę z opcją ubioru góra i dół na krótko. Trasa standardowa, bez ekscesów.
Na stawikach zmniejszam zagrożenie pożarowe. Szybka sesja foto przejeżdżających pociągów i w drogę.
Pociągi na Stawikach © t0mas82

Dalej przez dziurawe Szopienice na Zawodzie, D3S, Brynów do pracy, gdzie jestem ciut wcześniej niż zwykle.
Po pracy najkrótszą drogą do domku. Monika zabiera się z pracy z koleżanką samochodem przy okazji robiąc większe zakupy na weekend. Jadę bez zbędnych przystanków, pod Groszkiem w Łośniu drobne zakupy. A w weekend mamy gości. Przyjeżdżają do nas Asiczka,Młynarz i Kornelcia - fajnie będzie znów się zobaczyć, ostatnio widzieliśmy się na wakacyjnej wyprawie :) W niedzielę wraz z Młynarzem reprezentujemy drużynę Rowerowej Norki na Półmaratonie Dąbrowskim.