Dom-praca-dom - powrót na koła

Wtorek, 26 lutego 2013 · Komentarze(4)
Do pracy: DST: 42.788km MAX: 36.7km/h AVS:23.0km/h TIME: 1:51:27

Rano pobudka 4:30, Monika wstaje wcześniej i kompletuje strój na rower, mój z racji wczorajszego testu jest prawie kompletny więc pozwalam sobie jeszcze na chwilę leniuchowania :) Wreszcie wstaje i zabieram się za szykowania śniadanka i jedzonka do pracy. Wszystko idzie sprawnie i 5:30 wyruszamy. Droga bez ekscesów ze strony kierowców, warunki super, temp. +2C, asfalty suche. Fajnie znów wrócić na koła i do wspólnych dopracowych dojazdów. Na Murckowskiej jesteśmy punkt 7:00. Żegnam się i ruszam przez D3S na Ochojec. W lasach odnajduję ostatnie ślady Pani zimy. W powietrzu czuć już wiosnę. Przyjeżdżam do pracy rozbudzony i pełen energii. Czuję, że żyje....
Po pracy ruszam w kierunku Mikołowskiej odwiedzić Tomka i zorientować się w cenach piast pod QR15. Włączam też Endomondo dla rejestracji trasy. Udaje się wyhaczyć leżaka Dartmoor-a X15 w fajnej cenie. Kółko zawiozę do przeplotu pojutrze. Ograbiam Tomka z zużytych łańcuchów, kaset itp., które zostaną z powodzeniem ponownie wykorzystane przez Rowerową Norkę - dzięki. Jeszcze chwila pogawędki i w drogę. Jedzie się przyjemnie, choć pod koniec dają o sobie znać braki energetyczne. Od huty lekko mży, ale przyjemnie się kręci. W domku trochę później niż zwykle, zastaje Monikę szykującą pyszny gulasz na jutro do pracy :*
/2049199

Zazdroszczę. Mnie nieco położyło przed weekendem i jeszcze do końca tygodnia będę się oszczędzał. Chyba te kilka dni jazdy w lutym mnie załatwiły :-/

limit 09:44 środa, 27 lutego 2013

kosma100 Dziękuje i mam nadzieje, że też fajnie minął CI dzień :) Dzisiaj dużo roboty ale jakoś zupełnie inaczej się pracowało.
bestiaheniu 4:30 to też dobra pora na rowerowanie :)

t0mas82 19:37 wtorek, 26 lutego 2013

Podziwiam chęć jazdy wstając o 4:30 :)

bestiaheniu 08:21 wtorek, 26 lutego 2013

"Dzisiaj najwięcej kilometrów zrobił t0mas82. Przejechał 42.788 km w czasie 1 godz. i 51 minut."
:-)
Ale się fajnie jechało.
Aż chce się żyć!!!

Miłego dzionka i do zobaczenia po pracy :-)

kosma100 07:52 wtorek, 26 lutego 2013
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wkeoc