Od Moniki do pracy + powrót (Łosień - Katowice Piotrowice - Łosień)

Czwartek, 15 listopada 2012 · Komentarze(4)
Do pracy: 43.743 MAX: 38.4km/h AVG: 23.0km/h TIME: 1:54:17
Rano wstajemy o 4:50. Wczoraj Monika przygotowała pyszniutki bigosik do pracy, więc udaje się zebrać i wyruszyć o 5:33. Na dworze temperatura -1C, asfalty na szczęście suche. Jedzie się bez obaw o niekontrolowane poślizgi. Trasa standardowa, na Stawikach tradycyjnie zmniejszam zagrożenie pożarowe, a Monika biega i tupta by rozgrzać zmarznięte stopy. Na Murckowskiej jesteśmy o 7:00. Żegnam się i ruszam dalej solo przez D3S, Ochojec na Piotrowice.
Po pracy jadę po Monikę na Murckowską i już współnie wracamy do domku. Przy SPAR-ze małe zakupy, gdyż już trochę zgłodniałem. Dalej standardową trasą przez Szopienice, Stawiki na Sosnowiec. W centrum jedziemy do Parku Sieleckiego, gdzie zupełnie przypadkiem spotykamy Noibast-e. Dłuższa chwila rozmowy, przekazanie zamówionych dóbr z Rowerowej Norki i przyjęcie części serwisowych w poczet działalności tejże :) Czas się pożegnać i ruszać dalej w drogę. Przemieniam akumulatorki w przedniej lampce i jedziemy przez Auchan na Real i Lidl w Dąbrowie Górniczej. Tam kupujemy kilka rzeczy na jutro do jedzonka i już bez zbędnych przystanków na Łosień, gdzie jesteśmy po 19:00.

Noibasta Dlatego w drodze powrotnej uratowałem kolejny zarośnięty obszar przed pożarem :) Również miło było spotkać - Pozdrawiam!

t0mas82 08:52 piątek, 16 listopada 2012

Obniżenie poziomu wód gruntowych w tamtym rejonie nie wchodzi w grę ;) Fajnie było się spotkać :)

noibasta 08:34 piątek, 16 listopada 2012

Dbam o florę w tamtym rejonie. Ciekawe co wyrośnie na wiosnę z tego ciągłego "podlewania" :-)

t0mas82 12:44 czwartek, 15 listopada 2012

:-)
Gdzie jak gdzie ale na stawikach to pożaru już chyba nie będzie do końca stulecia :-)

kosma100 11:35 czwartek, 15 listopada 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa taprz