Od Moniki do pracy + powrót (Łosień - Katowice Piotrowice - Łosień)

Poniedziałek, 15 października 2012 · Komentarze(4)
Wstaję o 4:10, szykuje jedzonko i śniadanko. Pakuję się i budzę Monikę. Wspólne śniadanie i czas wyjechać do pracy. Wyruszamy razem o 5:45 - trochę późno. Na dworze ciepło +9 stopni. Trasa standardowa, w okolicach Auchan ze względu na to, że jest dość późno muszę się odłączyć :( Na Murckowskiej jestem o 7:02, dalej przez D3S na Ochojec lasami, gdzie wstaje słoneczko. Następnie na Piotrowice do pracy. W pracy okazuje się, że licznik zalicza reset (muszę go kiedyś osuszyć i uszczelnić klejąc wszystkie szlify powypadkowe). Dystans spisuję z innego przejazdu a czas orientacyjnie odejmując postoje na światłach.

Z pracy: DST: 45.45km TIME: 2:11:39 AVG: 20.71km/h MAX: 41.52km/h
Po pracy jadę po Monikę na Murckowską, gdzie Straż Miejska kara niesfornych kierowców zakładając im blokady na koła. Ruszamy wspólnie na zakupy do Auchan omijając niebezpieczny odcinek ul. 3maja w Sosnowcu zjeżdżając na chodnik za ślimakiem i skręcając na Plac Kościuszki, Fakop przez Środulę Północną. Zakupy zajmują trochę czasu. Gdy wyruszamy robi się już ciemno, w domku późno bo koło godziny 19:00. Monika szykuje na kolację pyszną rybkę - dziękuje :*