Rajdowo, porządkowo, rozjazdowo, pozakwasowo

Niedziela, 23 września 2012 · Komentarze(0)
Po sobotnim rajdzie dają o sobie znać zakwasy. Po tak długim braku treningów biegowych 4h biegu to jednak trochę za dużo jak na pierwszy raz. Zejście ze schodów stanowi nie lada problem :) W planach mieliśmy wspólnie z Moniką pozbierać punkty z terenu po BSOrient 2012. Czynności przedstartowe rozwlekają się w czasie. Monika ma jeszcze do zrobienia zaległą księgowość, która została odłożona na później, dzięki czemu spędziliśmy rajdowo całą sobotę (jeszcze raz dziękuje za wspólny udział i świetną zabawę, było super :*). Postanawiamy, że podzielimy się zadaniami. Wyruszam więc solo po punkty. Jest godzina 14:00. Pogoda dobra, słonecznie. Wieje chłodny wiatr ale słonko skutecznie ogrzewa. Pierwszy punkt koło młyna w Okradzionowie to łatwizna, pakuję do plecaka i ruszam dalej.
Z drugim (przesuniętym) mam trochę problemów, ale nie chce dzwonić tylko spróbować sił samemu w odszukanie tego co przygotowała Monika. W końcu znajduje skrzyżowanie i punkt. Następnie ruszam płytówką po kolejny punkt przy kapliczce.
Płytówka w okolicach Krzykawki © t0mas82

Tutaj brakuje pierwszego perforatora,który to ktoś sobie przywłaszczył. Następnie do skrzyżowania dróg (zbieram komplet), Błędów - kąpiel w rzeczce przy mostku :) i następny w kępie drzew w drodze na Chechło. Pod wielbłądem w Chechle nie ma śladu po punkcie. Ruszam na Klucze, przy bunkrze w punkcie widokowym w Chechle znów brak perforatora. Na Czubatce przy wieży widokowej zgarniam o dziwo komplet.
Wieża obserwacyjna w Kluczach © t0mas82

Widok na Pustynie Błędowską © t0mas82

Potem wjeżdżam do lasu w kierunku mostku z rurą. Trochę się motam ze szlakami, ładuje się w jakieś piachy ciut za głęboko i trochę kluczę po tych terenach. W końcu trafiam na właściwe miejsce i znów punkt zebrany w całości. Gdy jestem znów na asfaltach słoneczko kładzie się spać, wiec uskuteczniam powrót do domku. W drodze ubieram kamizelkę odblaskową i kurtkę przeciwdeszczówkę bo robi się chłodno. Na miejscu jestem o 19:40.