Od Moniki do pracy + powrót (Łosień - Katowice Piotrowice - Łosień)

Poniedziałek, 24 września 2012 · Komentarze(3)
Do pracy: DST: 43.57km TIME: 1:33:32 AVG: 27.95km/h MAX: 47.32km/h
Rano wstaje o 4:30. Monika daje mi znać, że poleży jeszcze do 4:50. Zabieram się za przygotowanie jedzenia na śniadanie i do pracy. Czas szybko upływa, naleśniki też chwilę się smażą. Po kilku próbach przekonania Moniki do wstania poddaje się, bo nie zamierzam używać argumentów siłowych :) Jem śniadanie, pakuje szybko to co przyszykowałem do pracy, żegnam się i wychodzę. Jadę znowu solo. Trasa standardowa. Wyjazd późno bo jest już 5:53 ale dobry układ świateł (na żadnym nie stałem, na kilku musiałem nieco zwolnić)pozwala mi sprawnie dojechać do pracy.

Po pracy jadę po Monikę na Murckowską. Na Jankego spotykam 3 kandydatów do karniaka, ostatniemu robię zdjęcie.
Katowice ul. Jankego - kolejny kandydat do kk © t0mas82
Przy wyjeździe z 3 stawów wypadek z udziałem TIR-a.
Wypadek w pobliżu ul. Murckowskiej w Katowicach © t0mas82

Chwilę oczekuję, Monika już wychodzi i wspólnie śmigamy znaną trasą do centrum Sosnowca. Następnie na Dańdówkę przez Rondo Ludwik i w kierunku Gwiezdnej.
Monika w drodze z pracy © t0mas82

Za rondkiem nieopodal Placu Papieskiego żegnamy się. Ja uderzam na wizytę do dentysty, później na chwile do domu i zaglądam do sąsiada pomóc mu przy drukarce, gdyż obiecałem wcześniej. Monika jedzie do siebie załatwiając sprawunki w Realu i odwiedzając Tatę. W drodze od dentysty robię zakupy w E.Leclerku. Wszystkie sprawy zajmują trochę czasu, więc spod domu ruszam dopiero o 20:20 z załadowanym do granic możliwości plecakiem. W Łośniu jestem chwilę po 21:00.