Od Moniki do pracy (Łosień - Katowice Piotrowice)

Poniedziałek, 3 września 2012 · Komentarze(0)
Przejazd do pracy: DST:43.80km/h TIME: 1:41:50 AVG: 25.80km/h MAX: 41.86km/h.
Kolejny poniedziałek. Po pracowitym weekendzie związanym z organizacją rajdu BSOrient wyruszamy wspólnie z Moniką do pracy. Trasa standardowa, pogoda standardowa +13stopni, bez ekscesów. Niestety daje się zauważyć pierwsze oznaki nadchodzącej jesieni krótkie dni, ciemno i mgły z rana. Na Murckowskiej jesteśmy chwilę po 7:00, żegnam się i ruszam do siebie tą samą trasą co zwykle. Na 3 stawach dopada mnie mżawka.
Po pracy jadę po Monikę na Murckowską. Support znów mi zaczyna zgrzytać i strzelać, chyba pora wymienić łożyska ale tym zamierzam się zająć wieczorem. Ruszamy wspólnie standardową trasą przez Szopienice, Centrum Sosnowca. Na Zagórzu załatwiamy sprawy biznesowe związane z rajdem i dalej ścieżką rowerową w kierunku Dąbrowy, na Real i do Lidla na zakupy.
Uśmiechnięta Monika na Kellys-ku © t0mas82

Później na Łosień i wstępujemy na chwilę do Taty Moniki i Heni.