Od Moniki do pracy + powrót (Łosień - Katowice Piotrowice - Łosień)

Czwartek, 23 sierpnia 2012 · Komentarze(4)
Przejazd do pracy: DST: 43.06km TIME: 1:38:11 AVG: 26.31km/h MAX: 43.09km/h.

Wstaję rano o 4:15 i przygotowuje śniadanko obserwując jak Monika walczy z budzikiem ustawiając kolejne drzemki :) Dzisiaj w jadłospisie znów naleśniki ale one nigdy mi się nie znudzą. Pokaźną porcję ciasta udaje mi się wypiec na patelni w całości w czasie 40min, chrupiąc pierwszą partię zaraz po przygotowaniu :) Starcza tego dla nas na śniadanko i jedzonko do pracy. Na drugi posiłek pakuję do pojemników przepyszne leczo. Szybka kąpiel i szukanie ciuchów na drogę. Wyjeżdżamy o tej samej porze co wczoraj, więc tym razem znów trzeba gonić. Na Murckowskiej jesteśmy 6:55. Żegnam się z Moniką i ruszam dalej solo na 3 stawy gdzie wiem, że czeka mnie dodatkowe ominięcie zamkniętej drogi terenową ścieżką. Za stadniną zupełnie pusta alejka w parku, zwykle tam spotykałem sporo "patyczaków" i rowerzystów.
Opustoszała ścieżka na Dolinie Trzech Stawów © t0mas82

Na Jankego omijam zamknięte szlabany kolejowe niestrzeżonym przejazdem i w pracy na miejscu jestem o 7:25 :)

Po pracy jadę na Murckowską po Monikę i wspólnie wracamy do domu. Po drodze zakupy w Lidl w Dąbrowie Górniczej oraz do Taty Moniki i Heni po pyszne jabłuszka z przydomowego sadu.