Od Moniki do pracy + powrót (Łosień - Katowice Piotrowice - Łosień)

Wtorek, 21 sierpnia 2012 · Komentarze(2)
Przejazd do pracy: DST:43.23km TIME: 1:40:49 AVG: 25.68km/h MAX: 40.28km/h.
Rano wczesna pobudka. Przygotowuje śniadanko i pakuje przyszykowane jedzonko do pracy. Dzisiaj uczta kulinarna w postaci pysznego lecho, które przygotowała wczoraj Monika. Jeszcze tylko smarowanie napędów i wyruszamy wspólnie do pracy. Straszy deszczem, nawet coś tam zaczęło kropić, ale praktycznie zaraz po wyjeździe przestaje. Niebo nadal zachmurzone. Jedziemy standardową trasą. Po drodze napotykamy kilku baranów drogowych i nieodpowiedzialnych właścicieli piesków. W Szopienicach panoszące się gołębie przypominają mi wczorajsze zdarzenie, gołąbek został usunięty :) Na Murckowskiej jesteśmy ok 7:00. Żegnam się z Moniką i śmigam solo przez 3 stawy i Ochojec do pracy.
Pochmurny poranek nad Doliną Trzech Stawów © t0mas82

Tam jestem w sam raz za minutę 7:30 :)

Po pracy jadę po Monikę na Murckowską i razem wracamy do Łośnia zahaczając o Zagórze i Lidla w Dąbrowie Górniczej robiąc drobne zakupy.