Sobotnio zakupowo

Sobota, 18 sierpnia 2012 · Komentarze(3)
Kategoria <50km, KMC-Z9000-2
Dzisiejsza sobotnia jazda to głównie załatwianie sprawunków. Rano do sklepiku w Łośniu po kefir do pysznych naleśników. Wieczorkiem wyruszam z zapiętą przyczepką i sakwami na większe zakupy do Lidla. W drodze na Tworzeń ktoś na mnie tita. Okazuje się, że to Jacek wracający przez Łosień. Zamieniamy parę słów w drodze, warunki nie są komfortowe do prowadzenia dłuższej konwersacji :) Śmigam dalej. Najpierw odwiedzam Real w Dąbrowie Górniczej później okoliczny Lidl.
Po zakupach w Lidl-u © t0mas82

Powrót już po zmroku przy świetle lampek z mocno napakowanymi sakwami.
Okolice Lidla po zmroku © t0mas82

Pozdrawiam wszystkich czytających!

Dzięki za zaproszenie tylko was ciężko łapnąć ciągle gdzieś na rowerach jeździcie ;-)
Ja mam braciszka na Łośniu i często tam bywam więc kto wie

accjacek 07:36 poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Jechałem bez czekoladowego turbo doładowania :) Fajnie było się przypadkiem spotkać, uprzedź następnym razem jak będziesz w okolicach Łośnia to może przy jakiejś kawie tudzież innych napojach można by zasiąść i dłużej pogadać. Pozdrowionka.

t0mas82 07:16 poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Dobrze że te czekolady co wszamasz to mają tylko 90 kucy bo tak moje 110turbo koni miało by problem kolegę dogonić a tak była okazja choć 2 zdania zamienić

accjacek 07:05 poniedziałek, 20 sierpnia 2012
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ienap